Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá podstatou tvorby marketingového mixu. Hlavním cílem práce je zhodnocení tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě a případně navrhnout jiné možnosti řešení. Praktická část práce vychází z literární rešerše, která zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a převážně marketingového mixu. Marketingový mix je soubor nástrojů, kterými jsou produkt, cena, umístění a propagace, s jejichž pomocí dosahuje firma svých cílů. Základní podstatou marketingového mixu je zajištění souladu mezi přáním a potřebami potenciálních zákazníků, a nabízeným zbožím. Praktická část obsahuje základní charakteristiku vybrané firmy, která se řadí mezi největší české dodavatele investičních projektů a servisních služeb v oblasti řízení technologických procesů a systémů elektro napájení. Poté jsou zanalyzovány jednotlivé prvky marketingového mixu a jejich tvorba ve firmě, které jsou následně zhodnoceny. Nakonec jsou uvedeny možné návrhy na zlepšení současné situace.