• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.152Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.19Kb)
    Posudek oponenta práce (15.20Kb)
    Průběh obhajoby práce (95.11Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Kopová, Alena
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá podstatou tvorby marketingového mixu. Hlavním cílem práce je zhodnocení tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě a případně navrhnout jiné možnosti řešení. Praktická část práce vychází z literární rešerše, která zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a převážně marketingového mixu. Marketingový mix je soubor nástrojů, kterými jsou produkt, cena, umístění a propagace, s jejichž pomocí dosahuje firma svých cílů. Základní podstatou marketingového mixu je zajištění souladu mezi přáním a potřebami potenciálních zákazníků, a nabízeným zbožím. Praktická část obsahuje základní charakteristiku vybrané firmy, která se řadí mezi největší české dodavatele investičních projektů a servisních služeb v oblasti řízení technologických procesů a systémů elektro napájení. Poté jsou zanalyzovány jednotlivé prvky marketingového mixu a jejich tvorba ve firmě, které jsou následně zhodnoceny. Nakonec jsou uvedeny možné návrhy na zlepšení současné situace.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39850
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV