Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNichtburgerová, Danuše
dc.contributor.authorŠmausová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:26Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:26Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3988
dc.description.abstractDůvod, proč jsem si pro svou diplomovou práci zvolila téma Vztah prodejce - zákazník je ten, že v dnešní době, kdy silné konkurenční prostředí nutí firmy neustále zlepšovat kvalitu svých výrobků či služeb, se vedení firem stále více zaměřuje i na kvalitu komunikace se zákazníkem. Uvědomují si totiž, že i dobrý nebo špatný vztah se zákazníkem rozhodne o tom, zda bude jejich firma úspěšně prosperovat či nikoli. K úspěchu v komunikaci se zákazníkem je však nutné nejen školení a správná motivace těch pracovníků, kteří přicházejí se zákazníky do styku, ale i kvalitní řízení managementem a tím vytváření pozitivní podnikové kultury, která by měla motivovat pracovníky k dlouhodobé kvalitní práci a zároveň pozitivně působit i na zákazníka. Ve své diplomové práci jsem se tedy zaměřila na faktory, které pozitivně ovlivňují nejen zákazníky, ale také zaměstnance a práci managementu. Jak řadoví zaměstnanci, tak vedoucí pracovníci jsou články v řídícím procesu firmy, jenž má vliv na činnost a výsledky celého podniku. V první části své diplomové práce jsem se faktorům, které dle mého názoru ovlivňují vztah prodejce - zákazník, věnovala obecně. Jednotlivé zvolené faktory jsem analyzovala a dospěla k závěru, že tyto faktory skutečně ovlivňují vztah mezi prodejcem a zákazníkem. Tyto faktory jsem blíže analyzovala u sledovaných firem v praktické části své práce. Pro syntézu svých závěrů a následnou komparaci výsledků jednotlivých podniků jsem zvolila formu vícekriteriálního vyhodnocení.cze
dc.format89 s., 11 s. obr. příloh
dc.format89 s., 11 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectmotivace a stimulace pracovního jednánícze
dc.subjectkonkurenční výhodycze
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectetika v podnikánícze
dc.subjectimage a značka podnikucze
dc.subjectpůsobení reklamy na spotřebitelecze
dc.subjectpsychologie reklamycze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectchování kupujících a vlivy na ně působícícze
dc.subjecthuman resource managementeng
dc.subjectmotivation and stimulation of working behavioureng
dc.subjectcompetitive advantageseng
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjectbusiness ethicseng
dc.subjectimage and mark of companyeng
dc.subjectpsychology of advertisingeng
dc.subjectcontrol of relationship between seller and customereng
dc.subjectbuyer behavioureng
dc.titleVztah prodejce - zákazníkcze
dc.title.alternativeA relationship of seller and customereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8693
dc.description.abstract-translatedThe reason, why I had chosen for my diploma work topic The Relationship between seller and customer, is this time, when powerful competition press upon the firms to improve quality of their products or services, the top management is aiming at the quality of communication with customers, too. They are aware of that good or bad relationship with customer may determine if the firm will be successful or not. For it is necessary to train and motivate employee who communicate with customer, but first-rate direction by management too and to created positive firm cultural which will motivate the employees to longtime and high-quality work and affect at customers, too. In my diploma work I had aimed at factors which motivate customers but employees and management too. The employees and top management, they are links of firm which have influence to work and results of enterprise. In the first part of my work I had aimed at these factors general. I had analysed them and my result is that this factors really influence the relationship between seller and customer. In the second part of my work I had analysed these factors in elected enterprises. For synthesis and comparison of results of firms I had chosen the form of many-criterion rate.eng
dc.date.accepted2008-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam