• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingová komunikace ve vybraném podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (9.293Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.75Kb)
    Posudek oponenta práce (15.76Kb)
    Průběh obhajoby práce (160.4Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Krejčířová, Dominika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém mixu, představen bude i způsob plánování. V závěru přehledu budou popsány cíle marketingové komunikace a vyzdvihnuta bude i důležitost stanovení cílových skupin. V praktické části práce bude sledovaný podnik představen, bude popsána jeho činnost, poslání, současný positioning a konkrétní služby, které nabízí. Poté bude na základě analýzy používaných nástrojů, ale i z hloubkových rozhovorů a pozorování nastíněno, jak funguje marketingová komunikace vybraného podniku nyní. Následně budou definovány cílové skupiny a navrženy změny a doporučení, která se budou týkat především analyzovaných nástrojů. V úplném závěru praktické části bude navržen vlastní plán aktivit do následujícího roku, který by měl přispět ke zviditelnění sledovaného podniku u stanovených cílových skupin a ke změně vnímání a důležitosti podniku v regionu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39894
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV