Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorStraková, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:12Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:12Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39898
dc.description.abstractDiplomová práce se týká zvyšování konkurenceschopnosti prodejen spotřebního družstva vůči stále přibývajícím vietnamským večerkám. Teoretická část se zabývá především družstevnictvím, konkurenceschopností, nákupní atmosférou a spotřebním chováním. Praktická část vychází z mého vlastního pozorování a z dotazníkového šetření. Pro tuto část práce jsem si vybrala čtyři konkrétní obchodní jednotky, z čehož dvě jsou prodejny spotřebního družstva a dvě večerky. Jedna prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází v Českých Budějovicích, druhá prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází ve Chvalšinách. V první části jsem na základě vlastního pozorování porovnala ceny, sortiment, nákupní atmosféru a doplňkové služby všech čtyř vybraných prodejen. Druhá část vychází z dotazníkového šetření. Dotazník jsem rozdala 200 respondentům v Českých Budějovicích a ve Chvalšinách. Dotazník se týká nakupování a spokojenosti s vybranými faktory v příslušné prodejně spotřebního družstva a jí blízké večerce a následně jejich seřazení dle významnosti, jakou mají při výběru prodejny. Cílem diplomové práce je posoudit potenciál zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v kontextu rostoucího počtu "vietnamských večerek".cze
dc.format86 s. (131 761 znaků)
dc.format86 s. (131 761 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdružstvocze
dc.subjectvietnamská večerkacze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectcooperativeeng
dc.subjectVietnamese convenienceseng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.titleMožnosti zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstevcze
dc.title.alternativePossibilities to increase competitiveness of consumer co-operativeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50292
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the increasing competitiveness of consumer cooperative stores with growing Vietnamese convenience stores. The theoretical part focuses on cooperatives, competitiveness, shopping atmosphere and consumer behavior. The practical part is based on my own observation and a questionnaire survey. For this part of the thesis, I chose four specific business units, of which two are consumer cooperative stores and two are convenience stores. One of the consumer cooperative stores and one of the convenience stores are located close to each other in České Budějovice. The second consumer cooperative store and the nearby standing second convenience store are located in Chvalšiny. In the first part I compared prices, assortment, shopping atmosphere and additional services of all four selected stores. The second part is based on a questionnaire survey. I distributed the questionnaire to 200 respondents in České Budějovice and Chvalšiny. The questionnaire concerns shopping and satisfaction with selected factors in the relevant consumer cooperative store and the competing convenience store. It also concerns the ranking of these stores based on their importance to the consumers. The aim of the thesis is to assess the potential of the increasing competitiveness of consumer cooperatives in the context of the growing number of so called "Vietnamese conveniences".eng
dc.date.accepted2019-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam