Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorBoštičková, Lenka
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:16Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:16Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39911
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční práce a šetrnost k přírodě. Autorka se zabývá jednou z těchto značek, tj. Kraj blanických rytířů - regionální produkt (registrovaná značka). Teoretická část je věnována vymezení pojmů regionálního značení, část praktická je soustředěna na výzkum, který naplní hlavní cíl práce - zjistit povědomí a názory spotřebitelů na vybranou regionální značku. Mezi další záměry patří zjištění názorů držitelů certifikátu značky a činnost koordinátora značky. K provedení výzkumu bylo užito jedné kvalitativní a jedné kvantitativní metody, jimiž byly řízené hloubkové rozhovory a dotazování. Praktická část je dále zaměřena na vyhodnocení výsledků a její závěr se věnuje prostoru pro možné návrhy na zlepšení povědomí vybrané regionální značky.cze
dc.format130 s.
dc.format130 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRegionální produktcze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectpovědomí o značcecze
dc.subjectúzemí regionální značky Kraj blanických rytířů - regionální produkt(registrovaná značka)cze
dc.subjectmarketingový výzkum.cze
dc.subjectRegional producteng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectbrand awarenesseng
dc.subjectterritory of the regional brand Kraj blanických rytířů - regionální produkt(registered mark)eng
dc.subjectmarketing research.eng
dc.titleVybraná regionální značka kvalitycze
dc.title.alternativeSelected Regional Brand of Qualityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag53262
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis shows regional branding, especially regional brands associated in the Association of Regional Brands (ARZ), which is given to products. The marked products guarantee their extraordinary quality, tradition, specificity, proportion of manual work and respect for the environment. The author chose one of all brands in ARZ - i. e. Kraj blanických rytířů - regionální produkt(registered mark). In the theoretical part, there are issue of regional branding and key words connected with regional branding explained. The practical part deals with marketing research, in particular a qualitative and a quantitative method such as structured interviews and questionnaire survey. These methods will assure conduct of research essential for the objectives of the thesis. As for the main aim of the thesis, it is to find out consumers´ brand awareness and their attitude to the regional brand Kraj blanických rytířů - regionální produkt(registered mark). Findings of producers´ views on current system of the regional branding and regional co-ordinator´s activities are other aims of the thesis. This part also contains all results of the research including an assessment of established hypotheses. In conclusion, the proposals to the improvement of consumers´ brand awareness come.eng
dc.date.accepted2019-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam