Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDudková, Iveta
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:35Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:35Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39962
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjištění vnímání a zaujetí postojů konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku a vytvoření návrhu na využití získaných informací. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s postoji a vnímáním spotřebitele. Pro praktickou část byly jako reklamní prostředek pro analýzu vybrány nabídkové listy supermarketu Terno. Praktická část obsahuje výzkum zahrnující konečné spotřebitele z Jihočeského kraje, hloubkové rozhovory s několika spotřebiteli a rozhovor s marketingovým ředitelem firmy. Tyto tři části jsou společně zpracovány a vyhodnoceny. Závěr práce je zaměřen na analýzu výsledků a vytvoření návrhů, které by firma mohla použít.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostojcze
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectkonečný spotřebitelcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní prostředekcze
dc.subjectattitudeeng
dc.subjectperceptioneng
dc.subjectfinal consumereng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectadvertising tooleng
dc.titlePostoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředkucze
dc.title.alternativeAttitudes of final consumers to the selected advertising mediumeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag53847
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to find out how consumers perceive the chosen advertising tool and to create a proposal to use the obtained information. The thesis is divided in two parts. Theoretical part deals with concepts related to consumer´s attitudes and perception. For the practical part tender sheets of supermarket Terno were chosen as an advertising tool for analysis. Practical part includes the research involving final consumers from South Bohemia region, depth interviews with several consumers and interview with marketing director of the company. This three parts are processed and evaluated together. The conclusion of the thesis is focused on the analysis of results and proposals were created that the company could use.eng
dc.date.accepted2019-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam