Dopady EET na spokojenost zákazníků
Abstrakt
Hlavním tématem této práce je Elektronická evidence tržeb, která je zde vztažena ke spokojenosti zákazníků po zavedení právě tohoto systému. V první části jsou vysvětleny pojmy jako například Elektronická evidence tržeb, zákazník, konkurenceschopnost podniku, rozvoj podniku, prostředí podniku, atd. Úkolem práce je zhodnotit, jak se změnila spokojenost zákazníka podniku Hospoda Na Louži, s.r.o., který sídlí v Českém Krumlově, a to konkrétně po zavedení systému Elektronické evidence tržeb. V práci je zachyceno, jaké změny v podniku proběhly v průběhu posledních 2 let od zavedení systému a jaký měly tyto změny vliv právě na spokojenost zákazníka. Na základě analýz podniku, ke kterým v práci dochází, by mělo být možné doporučit vedení podniku směr, kterým by se v budoucnu měl ubírat. Mezi použité analýzy patří finanční ukazatele podniku, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Data byla získána od majitele podniku, Ing. Miroslava Votřela, z veřejně dostupných internetových stránek podniku a dále osobním sbíráním dat přímo v podniku Hospoda Na louži, s.r.o. Doporučení, vycházející z těchto analýz, jsou zaměřena na udržení stávajících zákazníků a zároveň získávání nových.