• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.751Mb)
    Posudek vedoucího práce (14.97Kb)
    Posudek oponenta práce (14.84Kb)
    Průběh obhajoby práce (99.28Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Matějková, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat a popsat hlavní segmenty a jednotlivé typy zákazníků uvedených drogistických řetězců na základě jejich identity a spotřebního chování a následně uvést návrhy a doporučení pro drogistické řetězce. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje literárnímu přehledu, který byl zpracován na základě studia odborných knih a článků. Uvádí základní definice a pojmy týkající se dané problematiky. Zmiňuje pojem spotřebitel a spotřební chování, popisuje základní přístupy ke sledování spotřebního chování a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Také popisuje kupní rozhodovací proces včetně jeho fází. Dále jsou zde uvedeny základní přístupy k segmentaci trhu a zákazníků včetně popisu celého procesu segmentace, metody segmentace a podmínky správné segmentace. Poslední kapitola se věnuje přístupům k typologii spotřebitelů dle různých hledisek. V praktické části byl proveden kvantitativní marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků byla provedena segmentace spotřebitelů dle demografických znaků, jako je pohlaví a věk, a také dle preferované značky drogistického řetězce. Každý segment byl analyzován a detailně popsán z hlediska nákupního chování a na základě výsledných dat byly vytvořeny určité návrhy a doporučení pro drogistické řetězce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39979
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV