Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKroužková, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-07T08:47:03Z
dc.date.available2023-03-07T08:47:03Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40011
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.cze
dc.format91
dc.format91
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectplán marketingové komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketing communication planeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.titleMarketingová komunikace vybrané firmycze
dc.title.alternativeMarketing communication of chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag57786
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to collect data and to analyze the current marketing communication of the selected company and then evaluate its effectiveness.The thesis identified the shortcomings of this company's marketing communication, suggested suitable improvements and introduced examples of their implementation in the new marketing communication plan.eng
dc.date.accepted2019-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam