Podniková kultura ve vybraných společnostech
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejích rozhodujících dimenzí a navržení změn vedoucích k žádoucímu stavu podnikové kultury ve vybraných společnostech. Samotná diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí tj. teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje základní pojmy a uvedení do dané problematiky podnikové kultury. V druhé praktické části je již popsán provedený výzkum. Potřebné informace pro výzkum byly získány pomocí dotazníku VSM 94 & 2013, dotazníku TBSD, které byly doplněny o metody pozorování a nestrukturovaných rozhovorů, aby byla zaručena kvalita daného výzkumu a také celkové pochopení situace ve společnostech. Na závěr této práce byly představeny návrhy dle zjištěných problematických oblastí ve společnostech, tak aby jednotlivé společnosti směřovaly či posílily své směřování ke všem žádoucím kulturním dimenzím a tím se posunuly dále do znalostní ekonomiky.