Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, pojmy a nástroji marketingové komunikace. V praktické části je nejdříve stručně popsaná charakteristika vybrané firmy, kterou je cestovní kancelář Fischer a v další části je provedena analýza současných využívaných komunikačních nástrojů a situační analýza CK Fischer, které slouží jako podklad pro návrh komunikační kampaně. Komunikační kampaň je navrhnuta s ohledem na moderní přístupy v komunikaci a to včetně rozpočtu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Miramon, Christelle (Jihočeská univerzita, 2022)Si la communication constitue la pierre angulaire d'une gestion de projet réussie, sa planification ne doit pas ?tre détachée de son contexte spécifique, qu'il s'agisse de l'espace géographique sur lequel la coopération ... -
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
Zasadilová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2016)Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou ... -
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Stobbe, Sophia (Jihočeská univerzita, 2022)This master thesis aims to show what influence language and communication decisions have on external communication in internationally operating organizations. The research was done on the example of sequa gGmbH in Bonn, a ...