• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingová komunikace ve vybraném podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (12.52Mb)
    Posudek vedoucího práce (14.60Kb)
    Posudek oponenta práce (19.06Kb)
    Průběh obhajoby práce (117.1Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Schreierová, Markéta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, pojmy a nástroji marketingové komunikace. V praktické části je nejdříve stručně popsaná charakteristika vybrané firmy, kterou je cestovní kancelář Fischer a v další části je provedena analýza současných využívaných komunikačních nástrojů a situační analýza CK Fischer, které slouží jako podklad pro návrh komunikační kampaně. Komunikační kampaň je navrhnuta s ohledem na moderní přístupy v komunikaci a to včetně rozpočtu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40014
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas 

      Miramon, Christelle (Jihočeská univerzita, 2022)
      Si la communication constitue la pierre angulaire d'une gestion de projet réussie, sa planification ne doit pas ?tre détachée de son contexte spécifique, qu'il s'agisse de l'espace géographique sur lequel la coopération ...
    • Manažerská komunikace ve vybrané organizaci 

      Zasadilová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2016)
      Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou ...
    • Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH 

      Stobbe, Sophia (Jihočeská univerzita, 2022)
      This master thesis aims to show what influence language and communication decisions have on external communication in internationally operating organizations. The research was done on the example of sequa gGmbH in Bonn, a ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV