Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorTrýbová, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:58Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:58Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40230
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem vlivu hodnocení na děti předškolního věku. Teoretická část je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. První se věnuje sebepojetí a jeho vývoji s důrazem na charakteristiku především předškolního věku. Druhá kapitola zpracovává téma sebehodnocení a hodnocení učitele. Ve třetí je detailně rozpracována percepčně postojová orientace učitele, která je rozpracována do tří podkapitol: Haló efekt, Pygmalion efekt a Golem efekt. Čtvrtá kapitola je zaměřena na teorii nálepkování. Praktická část je věnována výzkumu, jehož cílem bylo hlouběji zmapovat vliv přístupu učitelů na chování a prožívání konkrétních dětí. Výzkumné šetření bylo zrealizováno kvalitativním šetřením, pozorováním a rozhovory s rodiči. Výsledky této práce umožňují pedagogům zamyslet se nad důležitostí teoretických znalostí vlivu hodnocení na chování a prožívání dětí předškolního věku a nad potřebou používat při své práci reflexi a sebereflexi.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítěcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectsebepojetí.cze
dc.subjecta childeng
dc.subjecta teachereng
dc.subjectan evaluationeng
dc.subjectself-conception.eng
dc.titleVliv hodnocení učitele na děti předškolního věkucze
dc.title.alternativeInfluence of teacher assessment on preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50519
dc.description.abstract-translatedThe main subject of this Bachelor Thesis is evaluation of pre-school children. The theoretikl part of it is devided into four main chapters. The first chapter is devotel selfconsciousness and its development to the emphasis on pre-school eight. The second chapter focuses upon self-evaluation and an evaluation of a teacher. The third chapter is worked into the detail of the attitude of a teacher to a pre-school child, which is devided into the three sub-chapter: ´´Haló efect, Pygmalion efect, Golem efect". The fourth chapter concentrates on the theory of labeling. Its application in practice is devoted to a research, whigh aim is to map more deeply the ettitude of teachers to the belaviour and its materializing of wery single child. The research investigation was performer by the majority investigating votching and talking with parents. The teacher are able to thing about the importance of the theoretical knowledge of influencial assessment on the behaviour and materializing of pre-school children and on the necessity of work application together with its reflection and self-reflection, and all this witch was said above, results into the setting up of this Bachelor Thesis.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam