Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorDitrych, Miroslav
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:05Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40247
dc.description.abstractAčkoliv se bakalářská práce měla původně zabývat využitím tabletů na základních školách, po uskutečnění předvýzkumu byla pozměněna tak, aby se zabývala využitím tabletů na středních školách. Z předvýzkumu totiž vyplynulo, že se tablety na základních školách používají jen velmi zřídka, a tak by nebylo možné shromáždit dostatečné množství dat potřebných pro vytvoření vědecké práce. Nemohl bych tedy vyvodit vypovídající statistické závěry, proto jsem zaměřil svůj výzkum na střední školy. Práce byla realizovaná za použití mnohonásobné případové studie, která byla založena na polostrukturovaných hloubkových rozhovorech. Rozhovory následně prošly důkladnou analýzou. Zpovídané studenty výuka na tabletech baví, přijde jim zábavnější, individuálnější a rychlejší. Učitelé shledávají využívání tabletu přínosným a užitečným. Při výuce s tablety na středních školách dochází k používání různých aplikací. Aplikace typu kvízy pro opakování učiva, aplikace nahrazující atlas nebo periodickou tabulku prvků, matematické aplikace a aplikace, ve kterých najdeme elektronické verze učebnic. Na školách využívajících tablety při výuce jsou zjištěnými problémy především nedostatečné Wi-Fi připojení, studenti porušující nastavená pravidla a pokles výkonu mobilního zařízení vzhledem k jeho stáří.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMobilní zařízenícze
dc.subjecttabletcze
dc.subjectstřední školycze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectmnohonásobná případová studiecze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectMobile deviceseng
dc.subjecttableteng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectmultiple case studyeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleVyužití mobilních zařízení ve výuce na základních školáchcze
dc.title.alternativeUsing the mobile devices in lessons at basic schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51682
dc.description.abstract-translatedAlthough the bachelor thesis was originally intended to deal with the use of tablets in primary schools, after the pre-research, it was amended to address the use of tablets in secondary schools. The pre-research has shown that tablets in primary schools are rarely used, so it would not be possible to collect sufficient data to create a scientific work. Therefore, i could not make any relevant statistical conclusions, so i focused my research on secondary school. The work was conducted using a multiple case study based on semi-structured in-depth interviews. The interviews were then thoroughly analysed. Interviewed students enjoy learning with tablets, they find them more entertaining, individualized and faster. Teachers find the use of tablets beneficial and useful. There are used many types of applications for teaching with tablets in secondary schools, for example application for quiz repetition, application replacing atlas or periodic table of elements, mathematical applications and applications in which we can find electronic versions of textbooks. There were also identified problems in schools using tablets for teaching, these problems are the insufficient Wi-Fi connection, students violating the set rules, and decreasing performance of mobile devices because of their age.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDobiáš, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam