Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorIrmišová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:49Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:49Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4026
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je specifikovat přínos odbytových organizací pro prvovýrobce zemědělských komodit a jejich konkurenceschopnost při současné situaci na trhu (v rámci společné zemědělské politiky). Úkolem také bylo zjistit, zda nějaké druhy či formy kooperací ve formě odbytových organizací v tomto sektoru existují. V případě potvrzení této hypotézy, následoval další cíl - cíl pokusit se odhadnout perspektivu odbytových organizací.cze
dc.format82 s., 19 s. ostatních příloh
dc.format82 s., 19 s. ostatních příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOdbytová organizacecze
dc.subjectspolečná zemědělská politikacze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectdruhy a formy kooperacícze
dc.subjectvertikální kooperacecze
dc.subjecthorizontální kooperacecze
dc.subjectHorizontální plán rozvoje venkovacze
dc.subjectProgram rozvoje venkovacze
dc.subjectZakládání skupin výrobcůcze
dc.subjectSeskupení producentůcze
dc.subjectMarketing organizacionseng
dc.subjectcommon agricultural policyeng
dc.subjectco-operationeng
dc.subjectvertical co-operationeng
dc.subjecthorizontal co-operationeng
dc.subjectHorizontal Rural Development Planeng
dc.subjectRural Development Programmeeng
dc.subjectSetting up producer groupseng
dc.subjectProducer groupseng
dc.titleOdbytové organizace a jejich význam ve společné zemědělské politicecze
dc.title.alternativeMarketing Estabilishments and their Importance in the Common Agricultural Policyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8974
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed at an analysis of marketing organizations within the frame ot the Common Agricultural Policy. Marketing organizations are one ot the forms of co-operation and these are usually horizontal co-operation, i.e. at the same level ot the logistics chain. This form of co-operation is called marketing organizations or marketing co-operatives in the agrarian sector. Voluntary grouping of farmers into marketing organizations is common both in the Czech Republic and within the whole European Union. To conclud the thesis, it can be said that the existence of co-operation is very important for functioning of agriculture and that agribusiness without any membership in any co-operative association is often very difficult.eng
dc.date.accepted2008-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam