Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorGracíková, Ivanka
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:23Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:23Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40285
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá obecným vymezením profese sociálního pedagoga a asistenta pedagoga, a to především ve vztahu k jeho kompetencím a oblastem uplatnění v rámci práce s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Pojednává o činnosti sociálních pedagogů a asistentů pedagogů, kteří jsou nápomocni při řešení každodenních problémů dětí a žáků nejen ve škole, ale i při adaptaci na nové prostředí. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktická. V rámci výzkumného šetření byly vytvořeny otázky pro sociálního pedagoga a asistenta pedagoga, které byly formou rozhovorů předloženy vybraným informantům, kteří v reálu tyto profese vykonávají. Ze zjištěných dat provedených pomocí kvalitativního výzkumného šetření - metody otevřeného kódování od jednotlivých oslovených informantů bylo možné prokázat, že sociální pedagogové a asistenti pedagoga jsou naprosto nezbytným a nepostradatelným článkem a jejich přínos v edukačním procesu inkluze žáka se speciálními vzdělávacími potřebami je velice důležitý, zejména pak na základní škole.cze
dc.format62 s. (94 584 znaků)
dc.format62 s. (94 584 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKompetencecze
dc.subjectinformantcze
dc.subjectprofese sociálního pedagoga a asistenta pedagogacze
dc.subjectporadenstvícze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectděti.cze
dc.subjectCompetenceeng
dc.subjectinformanteng
dc.subjectprofession of social educator and teacher assistanteng
dc.subjectcounselingeng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectchildren.eng
dc.titleRole sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředícze
dc.title.alternativeThe role of social educatior and teacher assistant in integration of pupils (children) from the socio-culturally different environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52697
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the general definition of the profession of social educator and teacher assistant, especially in relation to its competencies and areas of application in working with children from the social-culturally disadvantaged environment. It deals with the activities of social educators and teachers' assistants who assist in solving everyday problems of children and pupils not only at school but also in adapting to a new environment. The practical part of the thesis is based on the findings of the theoretical part. In the framework of the research questions were raised for the social educator and the assistant of the teacher which were presented in the form of interviews to selected informants who actually perform these professions. From obtained of the data through a qualitative research survey - open encoding methods from individual addressed informants that social educators and teacher assistants are absolutely necessary and indispensable, and their contribution to the educational process of including pupils with special educational needs is very important especially at elementary school.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam