Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHesková, Marie
dc.contributor.authorBoháčková, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:52Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:52Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-09-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4030
dc.description.abstractDiplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.cze
dc.format80s., 3s. příloh
dc.format80s., 3s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFranchisingcze
dc.subjectFranchisový konceptcze
dc.subjectFranchisové systémycze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectStrategický marketingcze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectKnow-howcze
dc.subjectFranchisingeng
dc.subjectFranchising concepteng
dc.subjectSystems of franchisingeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectStrategy marketingeng
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectKnow-howeng
dc.titleMarketingové nástroje ve franšízovém podnikucze
dc.title.alternativeMarketings Instruments in Franchise Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8987
dc.description.abstract-translatedThe dissertation work contains the analysis of franchising corporate environment. It is focused especially on Czech Republic and European union countries, history and changes concerning franchisors and franchisants, and a list of the biggest and well-known brands in Czech Republic and Europe. Situation analysis and SWOT analysis is created for chosen hotel. SWOT analysis is the main source for definition of hotel´s strategy. Dissertation work includes a draft of franchising concept including know-how.eng
dc.date.accepted2008-10-20
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam