• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Optimalizace spádových regionů základních škol v ORP Znojmo

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.306Mb)
    Posudek vedoucího práce (1002.Kb)
    Posudek oponenta práce (2.099Mb)
    Průběh obhajoby práce (342.8Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Cafourková, Linda
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Znojemsko, v podobě správního obvodu obce s rozšířenou působností Znojmo, je územím pohraničním a vnitřně heterogenním. Západní část obvodu je výraznou periferií s malými depopulačními vesnicemi. Okolí Znojma a severní a východní část obvodu je poněkud exponovanějším prostorem, s velkými venkovskými sídly. Toto geografické uspořádání má dopad na rozmístění, spádovost a dosažitelnost základních škol. Nachází se zde 27 plně organizovaných městských a venkovských základních škol a 16 ne-plně organizovaných venkovských základních škol, většinou malotřídních. Především v západní části se nacházejí venkovské základní školy, s nedostatečným počtem žáků, u kterých již nyní nejsou splněny normativy počtu žáků, připadajících na jednu třídu. V bakalářské práci jsou navržena optimalizační opatření pro záchranu základních škol s nedostatečným počtem žáků. Žádná základní škola by neměla být zrušena, u dvou základních škol navrhujeme transformaci z plně organizované na ne-plně organizovanou a u dalších základních škol upravujeme spádové území.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40325
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Historie waldorfské školy ve světě a ČR, porovnání waldorfské pedagogiky s ostatními klasickými reformními směry 

      Nolčová, Karolína (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá historií waldorfských škol a porovnává waldorfskou pedagogiku s ostatními klasickými reformními školami. Na začátku práce je vymezen pojem alternativní škola a typologie alternativních škol. Dále je práce ...
    • Historie Gymnázia Otokara Březiny v Telči v letech 1852 - 1952 

      Opatrná, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2019)
      Bakalářská práce se zabývá vývojem Gymnázia Otokara Březiny v Telči v letech 1852 - 1952. Těchto sto let je rozděleno na určité časové úseky podle našich dějin. V každém časovém úseku je uvedena charakteristika dané doby ...
    • Dějiny vzdělávání v Kynšperku nad Ohří v letech 1945 - 1989 

      Lhotka, Karel (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá dějinami vzdělávání v Kynšperku nad Ohří v letech 1945-1989. První kapitola popisuje české vzdělávání po roce 1945. Druhá kapitola popisuje město Kynšperk nad Ohří v historickém kontextu. Třetí ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV