Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorHlavničková, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:14Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:14Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40364
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá grafomotorikou dětí předškolního věku a jejím rozvojem. Cílem práce je prostřednictvím vytvořeného programu rozvíjet grafomotorické dovednosti u dětí v běžné a logopedické třídě mateřské školy a následně porovnat úroveň a rozvoj grafomotoriky obou skupin. V teoretické části práce jsou objasněna východiska vztahující se k problematice předškolního věku, grafomotoriky a narušené komunikační schopnosti. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Praktická část obsahuje výsledky zúčastněného pozorování a analýzy grafomotorických dovedností na základě pracovních listů vypracovaných výzkumným vzorkem, který tvoří osm dětí bez narušené komunikační schopnosti a osm dětí s narušenou komunikační schopností. Na základě zjištěných skutečností byl vytvořen závěr pro další praxi.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectgraphomotor skillseng
dc.subjectchildeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectcommunication disordereng
dc.titleRozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku v běžné a logopedické tříděcze
dc.title.alternativeThe development of graphomotoric skills of pre-school children in ordinary and logopaedic classeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54284
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis deals with graphomotor skills of pre-school age children and their development. The aim of the thesis is through a created program to develop graphomotor skills of pre-school age children in ordinary and logopaedic classes of kindergarten and subsequently to compare the level and the development of graphomotor skills in both groups. The theoretical part sets the bases that apply to the issue of the pre-school age, graphomotor skills and communication disorder. These theoretical findings are further applied in the practical part. The practical part contains results of the observation and the analysis of graphomotor skills of the research sample that consists of eight children without communication disorder and eight children with the lack of communication ability. On the basis of the discovered facts there was made a conclusion for further practice.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam