Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalinovská, Olga
dc.contributor.authorLaláková, Veronika
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:30Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:30Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40383
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá logopedickou prevencí v běžných a logopedických třídách mateřských škol. Dále se zabývá využitím logopedických pomůcek v předškolním vzdělávání a jejich financováním. V teoretické části je stručně charakterizován předškolní věk. Dále jsou zde popsány nejčastější logopedické vady. Je zde charakterizována běžná a logopedická třída mateřské školy. Značná část teoretické části je věnována logopedické prevenci v mateřské škole. V neposlední řadě jsou zde popsány logopedické pomůcky a možnosti jejich financování. Praktická část bakalářské práce je realizována kvantitativní metodou. K tomuto účelu byly vytvořeny dva dotazníky. Jeden pro učitelky běžných a logopedických tříd v mateřských školách a druhý byl postoupen ředitelkám, vedoucím učitelkám nebo koordinátorkám pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda v logopedických třídách probíhá logopedická prevence na lepší úrovni, než v běžných třídách. Druhým cílem bylo zjistit, zda financování logopedických pomůcek je dostačující.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlogopedická prevencecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectlogopedická třídacze
dc.subjectběžná třídacze
dc.subjectlogopedické pomůckycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectlogopedické vadycze
dc.subjectlogopaedic preventioneng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectlogopaedic gradeeng
dc.subjectregular gradeeng
dc.subjectlogopaedic aidseng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectlogopaedic disorderseng
dc.titlePomůcky pro logopedickou prevenci v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeAids for speech prevention in pre-school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54344
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis examines logopaedic prevention in regular and logopaedic kindergarten grades. In addition, the present thesis is engaged in the use of logopaedic aids in pre-school education and discusses the funding of these aids. The theoretical part provides a brief description of the pre-school age. This part also depicts the most common logopaedic disorders and characterizes regular and logopaedic kindergarten grades. A considerable portion of the theoretical part is concerned with logopaedic prevention in the kindergarten. Last but not least, logopaedic aids and options of funding of these aids are investigated. The practical part of the Bachelor thesis is based on the quantitative method. Two questionnaires were developed for this purpose. One questionnaire was intended for teachers in regular and logopaedic kindergarten schools and the other was submitted to headmistresses, head teachers or coordinators for educating children with special educational needs. The objective of the research was to determine whether the level of logopaedic prevention in logopaedic kindergarten grades is higher than that in regular kindergarten grades. The other objective was to discover whether the funding of logopaedic aids is sufficient.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam