Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorDvořák, Tomáš
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:37Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:37Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40391
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je rasově motivovaný extremismus, jeho vnímání a projevy žáky druhého stupně základních škol. V teoretické části práce jsou definovány pojmy radikalizace a extremismu, které jsou závažnými a nebezpečnými sociálně patologickými jevy. Následně je vysvětlena typologie extremismu, jeho nejznámější formy a další důležité pojmy, které se extremismu týkají. Dalším významným pojmem vysvětleným v teoretické části práce, je rasově motivovaný extremismus, který je vypjatou formou extremismu. Uvádím zde jeho důsledky a možné preventivní aktivity. Empirická část práce se zabývá srovnáním zjištěných skutečností z části teoretické, s výsledky empirického šetření, které proběhlo dotazníkovou metodou. Zájmovou skupinou respondentů byli žáci 6. a 7. ročníků Základní školy a Gymnázia Vodňany. Závěr praktické části se zabývá analýzou preventivních programů na národní a lokální úrovni.cze
dc.format90 s. (111 513 znaků).
dc.format90 s. (111 513 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectextremismuscze
dc.subjectrasově motivovaný extremismuscze
dc.subjectradikalizacecze
dc.subjectrasismuscze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectextremismeng
dc.subjectracially-motivated extremismeng
dc.subjectradicalizationeng
dc.subjectracismeng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleRasově motivovaný extremismus, jeho projevy a vnímání žáky druhého stupně základních školcze
dc.title.alternativeRacially motivated extremism, its manifestations and perception of students of the second level of elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54535
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor's thesis is racially-motivated extremism, how it is perceived and expressed by students of lower secondary school. The theoretical part of the thesis defines radicalization and extremism both being serious and dangerous socially-pathological phenomenon. Further, the extremism typology is explained as well as its main forms and other important terms connected to extremism. Another important term described in the theoretical part of my thesis is racially motivated extremism, which is the extreme form of extremism. Its consequences and possible preventive measures are mentioned here. The empirical part of my thesis compares facts established in the theoretical part with the results of empirical research, realized by questionnaire survey. The respondent group consisted of sixth and seventh grade students in both Vodňany Elementary School and Vodňany Grammar School. Finally, the empirical part analyses nation-wide and local preventive programs.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKressa, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam