Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorSládková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:58Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:58Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4039
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spotřebitelských organizací. Má sloužit jako návod hlavně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. Na základě ověření metodiky byla sepsána doporučení pro postup při marketingovém výzkumu.cze
dc.format74 s., 14 s. příloh
dc.format74 s., 14 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSOScze
dc.subjectspotřebitelská organizacecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectSOSeng
dc.subjectConsumer organizationeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectresearcheng
dc.titleMožnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemicze
dc.title.alternativePossibilities of Utilization of Market Research by Consumereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9026
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concerning marketing research of consumer organizations. It should be used as a manual especially for SOS: Consumers Defence Association of the Czech Republic. Based on methodology verification the advices were stated for marketing research approach.eng
dc.date.accepted2008-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam