Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorKlufová, Lenka
dc.date.accessioned2023-03-07T09:58:34Z
dc.date.available2023-03-07T09:58:34Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40449
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje divadelnímu představení pro mateřské školy, které je realizováno studentkami Pedagogické fakulty. Popisuje problematiku pohádky, její vývoj, základní dělení a vliv na dítě. Společně s tím se věnuje dramatické výchově v mateřských školách, jejím cílům, principům a metodám. Ke splnění všech cílů bylo vytvořeno divadelní představení, které bylo sehráno v mateřských školách a následně pomocí metody experimentu, situačního pozorování a rozhovoru s pedagogy byla získána data potřebná pro výzkum. Výsledná data posloužila k určení vhodnosti amatérského divadla a ke srovnání s profesionálním divadlem. Hlavním zjištěním je, že amatérské divadelní představení je vhodné spíše pro děti, které se nacházejí ve věku pěti a šesti let a ve srovnání s profesionálním divadlem nejsou dostatečně propracovány mimické a gestikulační projevy herců. Výsledky této práce jsou prospěšné pro studenty předškolní pedagogiky a také pro učitelky v mateřských školách, protože práce podává doporučení na zlepšení v různých oblastech dramatické výchovy, na které by měl být kladen důraz při realizaci před dětmi v předškolním věku.cze
dc.format77 s. (134 441 znaků)
dc.format77 s. (134 441 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPohádkacze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectpředstavenícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectFairy taleeng
dc.subjectdramatic educationeng
dc.subjectperformanceeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectchildeng
dc.titleDivadelní představení pro mateřské školy v podání studentek Pedagogické fakultycze
dc.title.alternativeTheatrical performance in kindergarten played by students of the Faculty of Education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55204
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is devoted to theatre performances for kindergartens, which is realized by students of Faculty of Education. The thesis describes the issues of fairy tale, its development, the fundamental division and its influence on children. Together it is devoted to the dramatic education in kindergartens, its aims, principles and methods. To meet all goals, it was created the theatrical that was played in kindergartens and then using the method of experiment, situational observation and interview with educators more data for research were obtained. The resulting data served to determine the suitability of amateur theatre and to compare with professional theatre. The main finding is that amateur theatrical is better for children aged five and six years and in comparison, to professional theatre there are not enough sophisticated mimics and gesticulating speeches by actors. The results of this thesis are beneficial for pre-school pedagogy students and for nursery teachers, because the thesis gives recommendations for improvements in various areas of drama education that should be emphasized on implementation in front of children in preschool age.eng
dc.date.accepted2019-04-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam