Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování
Abstrakt
Bakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve
vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy
kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu,
funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem.
Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků
středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového
šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně
snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací
byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku.
Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi
na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů
informuj