dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Hrychová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:51Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40514 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve
vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy
kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu,
funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem.
Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků
středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového
šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně
snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací
byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku.
Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi
na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů
informuj | cze |
dc.format | 61 | |
dc.format | 61 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hodnocení | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | student | cze |
dc.subject | střední škola | cze |
dc.subject | výzkum. | cze |
dc.subject | Evaluation | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | high school | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.title | Postoje žáků středních zdravotnických
škol k hodnocení ve vyučování | cze |
dc.title.alternative | Attitudes of secondary medical school pupils to classroom assessment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 56291 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis Attitudes of secondary medical school pupils to classroom
assessment consists of theoretical and empirical part. The theoretical part contains
chapters concerning the basic concepts of evaluation, school evaluation,
its importance, functions, overview of types used in teaching, current methods
and forms.
The empirical part consists of research, through which we try to find out
the attitudes of secondary health school pupils to evaluation in teaching by means
of a questionnaire survey. This method has been chosen because it provides
rationality and relatively easy evaluation and comparison of the information
obtained. On the basis of this information, graphs have been developed that reflect
pupils' answers to questions in the questionnaire. All graphs are supplemented with
a commentary and in the end there are answers to the research questions
and a summary of the results. The results from respondents inform whether
the evaluation suits them, what forms they prefer, what motivates them, etc. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Laibrt, Lukáš | |