Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorHrychová, Aneta
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:51Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:51Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40514
dc.description.abstractBakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu, funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem. Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku. Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů informujcze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHodnocenícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectvýzkum.cze
dc.subjectEvaluationeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectresearcheng
dc.titlePostoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučovánícze
dc.title.alternativeAttitudes of secondary medical school pupils to classroom assessmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56291
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis Attitudes of secondary medical school pupils to classroom assessment consists of theoretical and empirical part. The theoretical part contains chapters concerning the basic concepts of evaluation, school evaluation, its importance, functions, overview of types used in teaching, current methods and forms. The empirical part consists of research, through which we try to find out the attitudes of secondary health school pupils to evaluation in teaching by means of a questionnaire survey. This method has been chosen because it provides rationality and relatively easy evaluation and comparison of the information obtained. On the basis of this information, graphs have been developed that reflect pupils' answers to questions in the questionnaire. All graphs are supplemented with a commentary and in the end there are answers to the research questions and a summary of the results. The results from respondents inform whether the evaluation suits them, what forms they prefer, what motivates them, etc.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLaibrt, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam