Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorMištová, Hana
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:13Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:13Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40553
dc.description.abstractTato práce se zabývá didaktickým pojetím přírodních společenstev v málotřídních školách. V úvodní části práce jsou shrnuta základní fakta o málotřídních školách, o přírodním společenstvu les, pole, louka a voda a jejich základní charakteristika. V této části je také nastíněn pohled na výuku prvouky a přírodovědy dle různých autorů. Výsledkem této práce jsou navržené modelové přípravy, beseda s myslivci a návrh výuky v přírodě, vycházka. Aktivity byly odučeny na dvou málotřídních školách s odlišným počtem tříd. Úspěšnost navržených příprav byla posouzena testem, který byl žákům předložen 2x. Poprvé při zahájení výuky a podruhé po skončení výukových bloků. V závěru práce jsou shrnuty podmínky, průběh a úroveň získaných znalostí ve dvoutřídní a ménětřídní škole. Nakonec jsou navržené přípravy zhodnoceny.cze
dc.format64 s. (16 735 znaků).
dc.format64 s. (16 735 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMálotřídní školacze
dc.subjectpřírodní společenstvacze
dc.subjectnávrh výukycze
dc.subjectvycházka.cze
dc.subjectMulti-graded schooleng
dc.subjectnatural communitieseng
dc.subjectteaching designeng
dc.subjectwalk in the countryside.eng
dc.titleDidaktické zpracování tématického celku Přírodní společenstva na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Didactic Processing of the Thematic Unit of Natural Communities at Lower Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40775
dc.description.abstract-translatedThis master thesis is aimed at the didactic concept of natural communities at village schools with age-mixed-pupil classes. The introductory part summarizes basic facts of the classes, the natural communities such as the forest, meadow, water and its basic characteristics. This part also outlines views of teaching natural science to young pupils by different authors. The second part consists of suggested teaching methods, discussion with hunters and teaching with walks in the countryside. The suggested teaching methods have been thaught at two different age-mixed-pupil classes. Success of the teaching methods has been scrutinized through a test the pupils have worked with two times, before and after the teaching. The final part of the thesis sums up the conditions, process, acquired knowledge and the evaluation of the methods.eng
dc.date.accepted2019-01-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam