Porovnání učebnic angličtiny a němčiny pro 2. stupeň ZŠ z pohledu slovní zásoby
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá porovnáním učebnic anglického a německého jazyka pro 2. stupeň základních škol z pohledu slovní zásoby.
Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s teoretickými východisky, která se zabývají výukou slovní zásoby a slouží tak jako teoretický podklad pro zpracování části praktické.
Cílem praktické části je analýza daných učebnic pro výuku anglického a německého jazyka na druhém stupni základní školy. Analýza bude prováděna nejen na základě teoretických poznatků, ale i na základě kritérií, která budou stanovena v úvodní části praktické části. Učebnice budou nejprve analyzovány z hlediska práce se slovní zásobou a poté vzájemně porovnány.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza mluvených projevů
Nováková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)Tato diplomová práce si klade za cíl podat částečnou charakteristiku mluveného projevu vybraných věkových kategorií: žáci 9. třídy ZŠ, lidé ve věku 19-24 let, lidé ve věku 44-50 let a lidé ve věku 65 a více let a zároveň ... -
Slovní zásoba a její rozvoj u dětí ve věkovém rozmezí 8-10 let
Němcová, Věra (Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce se věnovala slovní zásobě a jejímu rozvoji u dětí ve věku 810 let. Výzkum byl prováděn formou jazykových testů, her a slohových cvičení během delšího časového úseku. Cílem práce bylo zjistit, zda dochází k ... -
Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce
Kuttenbergová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle ...