Využívání aktivizačních metod studenty učitelství II. stupně ZŠ při průběžných a souvislých praxích.
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá využíváním aktivizačních metod studenty učitelství na pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích při jejich průběžných a souvislých praxích. V teoretické části jsou popsány jednotlivé výukové metody, přičemž pozornost je zaměřena především na metody aktivizační. Jsou zde popsány jednotlivé typy těchto metod, jejich představení, funkce, jednotlivé fáze a konkrétní příklady. Praktická část se pak zabývá konkrétním využíváním aktivizačních metod během průběžných a souvislých praxí. V diplomové práci byla využívána metoda dotazníku. Cílem práce bylo najít odpovědi na předem stanovené výzkumné otázky.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod
Tobolková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce je srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod. V teoretické části jsou popsány jednotlivé klasické a inovativní výukové metody a postupy, které lze využívat ve výchovně - ... -
Používané výukové metody v hodinách občanské výchovy na ZŠ a základů společenských věd na SŠ
Mikšová, Radka (Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce "Používané výukové metody v hodinách občanské výchovy na ZŠ a základů společenských věd na SŠ" je koncipována do dvou částí. Teoretická část pojednává o problematice výukových metod včetně jejich klasifikace. ... -
Využití aktivizačních metod ve výuce cizích jazyků
Haltufová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)Předložená diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce cizích jazyků. Cílem práce je zjistit, jaké výukové a aktivizační metody učitelé ve výuce cizích jazyků využívají nejčastěji a jaké jsou výhody a ...