Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorBerkovcová, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:22Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:22Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40574
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem využívání mobilních dotykových technologií ve výuce německého jazyka. Teoretická část práce na základě odborné literatury shromažďuje základní fakta a poznatky o mobilních dotykových zařízeních, která jsou důležitá pro práci s těmito zařízeními jako didaktickou pomůckou. Dále se práce na teoretické rovině zabývá informacemi o výukových aplikacích a metodách výuky, při kterých lze využít tyto dotykové technologie. Praktická část práce se věnuje výsledkům výzkumného šetření, a to dotazníkovému výzkumnému šetření a výsledkům z ukázkové hodiny. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že mobilní dotykové technologie nejsou ve školách velmi rozšířeny, a pokud jimi školy disponují, nejsou při vyučovacích hodinách běžně používány. Tato diplomová práce se snaží čtenářům podat komplexní popis možností didaktického a metodického využití mobilních dotykových zařízení ve výuce německého jazyka.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmobilní dotykové technologiecze
dc.subjectmobilní dotyková zařízenícze
dc.subjectsmartphonycze
dc.subjecttabletycze
dc.subjectvýuka německého jazykacze
dc.subjectvýukové aplikacecze
dc.subjectMobile touch technologyeng
dc.subjectmobile touch deviceseng
dc.subjectsmartphoneseng
dc.subjecttabletseng
dc.subjectGerman language teachingeng
dc.subjectlearning applicationseng
dc.titleVyužití mobilních dotykových technologií ve výuce německého jazykacze
dc.title.alternativeThe Use of the Touchscreen Technologies in German Language Teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49053
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of mobile touch technologies in German language teaching. The theoretical part of the work collects basic facts and knowledge about mobile touch devices, which are important as a didactic tool. Furthermore, the work on the theoretical level deals with information on teaching applications and teaching methods in which these touch technologies can be used. The Practical part of the work is devoted to the results of the research survey, namely the questionnaire research survey and the results from a sample lesson. The questionnaire survey revealed that mobile touch technologies are not widely distributed in schools and are not widely used during lessons. This thesis seeks to give readers a comprehensive description of the possibilities of didactic and methodical use of mobile touch devices in the teaching of German language.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam