dc.contributor.advisor | Hošpesová, Alena | |
dc.contributor.author | Löffelmannová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40579 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce řeší problematiku zařazování badatelsky orientované výuky do hodin matematiky na 1. stupni základní školy. V rámci řešení tohoto problému jsme definovali pojem badatelsky orientovaná výuka a nalezli specifické znaky této výuky v hodinách matematiky. V učebnicích nakladatelství Fraus jsme nalezli úlohy, které vedou k bádání a vytvořili jsme přípravy na jednotlivé vyučovací hodiny. Vybrané lekce jsme vyzkoušeli a zjistili jsme, zda je možné je v praxi využít. Výsledky a hodnocení těchto hodin jsou popsány v evaluační části. Uvedené poznatky umožňují učitelům matematiky na 1. stupni ZŠ zařazovat badatelsky orientovanou výuku do vyučování. | cze |
dc.format | 75 s. | |
dc.format | 75 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | matematika a její aplikace | cze |
dc.subject | 1. stupeň | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | aktivizační metody | cze |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | mathematics | eng |
dc.subject | lower primary school | eng |
dc.subject | activation methods | eng |
dc.title | Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Inquiry-based mathematics education on primary school level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49097 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on incorporating inquiry based mathematics education in lower primary school. The term inquiry based education has been defined and specific signs of this education in mathematics have been found. Some tasks leading to inquiry have been identified with the help of textbooks of Fraus publishing. These tasks have been used to create lesson plans for this kind of education. Chosen lesson plans have been applied in practice and the decision about their usability has been made. Results of these lessons have been described in the evaluation. Stated findings lay the ground for primary teachers to involve inquiry based mathematics education in their lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2019-02-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samková, Libuše | |