Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHošpesová, Alena
dc.contributor.authorLöffelmannová, Zuzana
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:25Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:25Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40579
dc.description.abstractDiplomová práce řeší problematiku zařazování badatelsky orientované výuky do hodin matematiky na 1. stupni základní školy. V rámci řešení tohoto problému jsme definovali pojem badatelsky orientovaná výuka a nalezli specifické znaky této výuky v hodinách matematiky. V učebnicích nakladatelství Fraus jsme nalezli úlohy, které vedou k bádání a vytvořili jsme přípravy na jednotlivé vyučovací hodiny. Vybrané lekce jsme vyzkoušeli a zjistili jsme, zda je možné je v praxi využít. Výsledky a hodnocení těchto hodin jsou popsány v evaluační části. Uvedené poznatky umožňují učitelům matematiky na 1. stupni ZŠ zařazovat badatelsky orientovanou výuku do vyučování.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectmatematika a její aplikacecze
dc.subject1. stupeňcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectlower primary schooleng
dc.subjectactivation methodseng
dc.titleBadatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeInquiry-based mathematics education on primary school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49097
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on incorporating inquiry based mathematics education in lower primary school. The term inquiry based education has been defined and specific signs of this education in mathematics have been found. Some tasks leading to inquiry have been identified with the help of textbooks of Fraus publishing. These tasks have been used to create lesson plans for this kind of education. Chosen lesson plans have been applied in practice and the decision about their usability has been made. Results of these lessons have been described in the evaluation. Stated findings lay the ground for primary teachers to involve inquiry based mathematics education in their lessons.eng
dc.date.accepted2019-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamková, Libuše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam