• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.392Mb)
    Posudek vedoucího práce (460.0Kb)
    Posudek oponenta práce (1.401Mb)
    Průběh obhajoby práce (206.5Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Vanišová, Hana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na zákazníka při výběru potravin. Zkoumá, zda převáží vliv marketingu nebo zákazníkův vlastní úsudek o vhodnosti volby potravin denní potřeby z hlediska sledování jejich nutričního složení. Teoretická část se zabývá základy marketingu, nemalá pozornost je věnována také potravinářskému zboží, označování potravin, výživě a kvalitě potravinářských produktů, které mohou ve velké míře ovlivnit kvalitu života. Výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Získaná data jsou zpracována ve formě tabulek a grafů, doplněných slovním komentářem. Platnost stanovených hypotéz je statisticky vyhodnocena a zpracována. Na základě výsledků výzkumného šetření jsou v závěru diplomové práce vyhodnoceny faktory ovlivňující nákupní rozhodování a jednotlivé preference respondentů při výběru potravin. V příloze je sestavený přehled praktických informací a obecných rad, které by měly nakupujícím pomoci v rozhodování při nákupu základních potravin a v lepší orientaci mezi údaji uvedenými na obalech jednotlivých produktů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40580
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV