Marketingová strategie zvolené firmy
Abstrakt
Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení resp. zvýšení konkurenceschopnosti nabídky této firmy. Společnost, kde bude tato práce realizována, je firma MK Profi kachlová kamna, s. r. o.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Diverzifikace výroby a strategie podniku
Amerová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern ... -
Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s.
Homolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2014)Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, ... -
Strategie učení
Fourová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické ...