Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorSemmelbauerová, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:32Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:32Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40594
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zápisem dětí do 1. tříd, problematikou školní zralosti, vstupem dítěte do školy a utvářením počáteční gramotnosti v 1. ročníku ZŠ. Teoretická část se zaměřuje na vývoj dítěte v předškolním a mladším školním věku, školní zralost, vstup do školy a na prvopočáteční čtení a psaní. Práce má výzkumný charakter. Zabývá se přípravou dětí v mateřských školách na vstup do základních škol, uvádí průběh zápisů konaných na třech základních školách a analyzuje jejich výsledky z roku 2018. Zkoumá kresby lidské postavy v souvislosti se zjišťováním školní zralosti dětí a zaměřuje se na vytváření hygienických návyků v 1. ročnících základních škol. Výsledky výzkumu jsou porovnány s teoretickou částí a doloženy rozsáhlým přílohovým materiálem. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumu s nastíněním současné problematiky školní zralosti.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní nezralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectodklad školní docházkycze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectzahájení školní docházkycze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool immaturityeng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectpostponement of school attendanceeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectyoung school ageeng
dc.subjectthe beginning of school attendanceeng
dc.subjectdrawingseng
dc.titleŠkolní zralost a vstup dítěte do školycze
dc.title.alternativeSchool Maturity and Beginning of School Attendanceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49248
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with an admission procedure to the first form of primary education, school readiness, beginning of the school attendance and a formation of initial literacy in the first form of primary school. The theoretical part focuses on the ontogeny of a child in the pre-school and young school age, school readiness, the beginning of school attendance and the initial reading and writing skills. The research focuses on the preparation of children in kindergartens for school. It also describes three processes of admission procedure to the first form of primary school at three different schools. The author also analyses results of these admission procedures in 2018. She also analyses the human body drawings in connection with the school readiness. Last but not least she analyses the formation of hygiene habits of pupils in the first forms. The findings of this research are compared with the information in the theoretical part. There are also many appendices that document the research. At the end of the thesis there is the interpretation of the research and a description of contemporary school readiness issues.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam