Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorŠímová, Drahomíra
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:38Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:38Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-10-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40606
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na technické památky Jindřichohradecka a jejich uplatnění ve výuce na 1. stupni základní školy. V teoretické části je provedena charakteristika technických památek, jejich standardní třídění a ochrana v České republice. Další část se zabývá technickou výchovou, technickou gramotností a jejím postavením na 1. stupni základních škol. Následuje popis Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a to ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět a Člověk a svět práce. Zde je hlavní pozornost věnována procesu výuky, vyučování, učení, struktuře vzdělávání, výukovým metodám, organizačním formám a didaktickým prostředkům. Jsou představeny exkurze, jejich fáze a následné využití ve výuce. V praktické části diplomové práce jsou vypracovány výukové náměty - exkurze, opatřeny pomůckami a ověřeny ve výuce žáků 1. stupně základní školy. Příloha obsahuje vypracované pracovní listy, mapy a fotografie. Součástí je i krátké video.cze
dc.format122
dc.format122
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttechnická památkacze
dc.subjecttechnická výchovacze
dc.subjecttechnická gramotnostcze
dc.subjectexkurzecze
dc.subjecttechnical monumenteng
dc.subjecttechnical educationeng
dc.subjecttechnical literacyeng
dc.subjectexcursioneng
dc.titleTechnické památky Jindřichohradecka a jejich uplatnění ve výuce na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Technical Monuments in Jindřichův Hradec Region And How to Use Them in Primary School Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52443
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on technical monuments of the region Jindřichohradecko and their application in teaching at primary schools. The theoretical part characterizes technical monuments, their standard classification and protection in the Czech Republic. The next part deals with technical education, technical literacy and its status at primary schools. It is followed by a description of The Framework Educational Programme for Basic Education in the area Humans and Their World and Humans and the World of Work. This part focuses on the process of education, teaching, learning, the structure of education, educational methods, organizational forms and didactic means. There are presented excursions, their phases and subsequent application in teaching. The practical part of the thesis presents educational topics excursions, they are equipped with aids and verified in teaching at primary schools. The appendix contains work sheets, maps and photographs. It also includes a short video.eng
dc.date.accepted2019-01-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVochozka, Vladimír


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam