Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBuršíková, Dana
dc.contributor.authorBártová, Jitka
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:39Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:39Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40607
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem přístupu učitelů k žákovi s epilepsií, tedy jakým způsobem a jakou mírou ovlivňují znalosti, postoje a učitelova sebedůvěra chování k takovému žákovi. Cílem práce je prozkoumání a přiblížení teoretické vybavenosti učitelů na žáky trpící epilepsií a jejich schopnost je prakticky použít. Dále tato práce zjišťuje, jak moc si učitelé v této problematice věří a jaký mají pohled na tuto nemoc. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje teorii o epilepsii, studiím o problematice znalostí a postojů učitele k žákům s epilepsií v českém i zahraničním prostředí a přístupu učitele k žákovi s epilepsií. V praktické části je hodnocena úroveň znalostí o epilepsii učitelů vyučujících žáka s epilepsií pomocí psychometricky ověřených nástrojů. Dále předkládám výsledky postojů učitelů k epilepsii měřených psychometricky ověřeným dotazníkem ATPE. Na závěr diskutuji nasbírané výsledky se zahraniční literaturou.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEpilepsiecze
dc.subjectpostoje učitelůcze
dc.subjectpřístup učitelecze
dc.subjectznalosti učitelůcze
dc.subjectA teacher's approacheng
dc.subjectepilepsyeng
dc.subjectteachers' attitudeseng
dc.subjectteachers' knowledgeeng
dc.titleZnalosti, postoje, sebedůvěra učitelů v přístupu k žákovi s epilepsiícze
dc.title.alternativeKnowledge and attitudes of teachers approaching students with epilepsyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52523
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with teachers' approach to pupils suffering from epilepsy, i.e. in what manner and to what extent the teachers' behaviour towards such pupils is affected by their knowledge, attitudes and self-confidence. The thesis aims to explore and describe teachers' theoretical knowledge about pupils suffering from epilepsy and their ability to implement this knowledge in the class. The thesis also finds out about the extent of teachers' confidence about the issue and their views on the disease. The thesis has been divided into two parts, theoretical and research. The theoretical part includes theory relating to epilepsy, as well as studies on teachers' knowledge and attitudes towards pupils suffering from epilepsy both in the Czech Republic and abroad, including the teacher's approach to a pupil suffering from epilepsy. The research part provides assessment of how much the teachers teaching pupils with epilepsy know about the disease, using psychometric evaluated instruments. The research part also presents results on teachers' attitudes towards epilepsy measured by the ATPE questionnaire, which is a psychometric evaluated instrument. The conclusion discusses and compares the acquired results with foreign literature.eng
dc.date.accepted2019-05-15
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam