dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Mifková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:41Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40613 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka z pohledu vytváření vztahu
k vyučovacímu předmětu v průběhu primárního vzdělávání.
V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se vývojové psychologie, zaměřené na její specifika u žáků základních škol, dále charakterizuje stěžejní oblasti výuky anglického jazyka a také se soustředí na emoce, které doprovází výchovně vzdělávací proces. Srovnává názory odborníků na tuto problematiku a popisuje podmínky efektivního vzdělávání žáků.
Praktická část byla realizována formou řízeného rozhovoru. Získaná data jsou
použita k osvětlení vývoje vztahu žáků k výuce anglického jazyka jako vyučovacího předmětu. Dále také zkoumá vybrané metody a přístupy pedagogů jak z pohledu stávajících žáků, tak budoucích učitelů prvního stupně na základních školách. | cze |
dc.format | 61 s. (109 723 znaků) | |
dc.format | 61 s. (109 723 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Anglický jazyk | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cze |
dc.subject | primární vzdělávání | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | vztah. | cze |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | teaching of English | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.subject | schoolchild | eng |
dc.subject | emotion | eng |
dc.subject | relationship. | eng |
dc.title | Vývoj vztahu žáka k anglickému jazyku | cze |
dc.title.alternative | Learner's Relationship to English as a School Subject | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52623 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with teaching of the English language from the viewpoint of
development of a relationship to the school subject in the course of primary education. The theoretical part describes findings of developmental psychology with a focus on specific features of primary school learners; the thesis also characterizes key teaching areas of the English language and it concentrates on emotions accompanying the educational process. It compares various views of experts and describes preconditions for efficient education of schoolchildren.
The practical part of the thesis is based on structured interviews. The obtained data are used to explain development of the relationship of children to English as a school subject. The thesis also explores selected methods and approaches as they are seen by current schoolchildren and future teachers at the first level of elementary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |