Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorMifková, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:41Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:41Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40613
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka z pohledu vytváření vztahu k vyučovacímu předmětu v průběhu primárního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se vývojové psychologie, zaměřené na její specifika u žáků základních škol, dále charakterizuje stěžejní oblasti výuky anglického jazyka a také se soustředí na emoce, které doprovází výchovně vzdělávací proces. Srovnává názory odborníků na tuto problematiku a popisuje podmínky efektivního vzdělávání žáků. Praktická část byla realizována formou řízeného rozhovoru. Získaná data jsou použita k osvětlení vývoje vztahu žáků k výuce anglického jazyka jako vyučovacího předmětu. Dále také zkoumá vybrané metody a přístupy pedagogů jak z pohledu stávajících žáků, tak budoucích učitelů prvního stupně na základních školách.cze
dc.format61 s. (109 723 znaků)
dc.format61 s. (109 723 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnglický jazykcze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectprimární vzdělávánícze
dc.subjectžákcze
dc.subjectemocecze
dc.subjectvztah.cze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectteaching of Englisheng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectschoolchildeng
dc.subjectemotioneng
dc.subjectrelationship.eng
dc.titleVývoj vztahu žáka k anglickému jazykucze
dc.title.alternativeLearner's Relationship to English as a School Subjecteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52623
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with teaching of the English language from the viewpoint of development of a relationship to the school subject in the course of primary education. The theoretical part describes findings of developmental psychology with a focus on specific features of primary school learners; the thesis also characterizes key teaching areas of the English language and it concentrates on emotions accompanying the educational process. It compares various views of experts and describes preconditions for efficient education of schoolchildren. The practical part of the thesis is based on structured interviews. The obtained data are used to explain development of the relationship of children to English as a school subject. The thesis also explores selected methods and approaches as they are seen by current schoolchildren and future teachers at the first level of elementary schools.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam