dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Říhová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:42Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40614 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a výchovnými problémy. V teoretické části jsou charakterizovány nejčastější výchovné problémy dětí a dospívajících. Dále je věnována pozornost problematice specifických poruch učení, příčinám jejich vzniku a jejich projevům ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. V neposlední řadě se práce zabývá metodickými principy pro výuku cizího jazyka u dětí s SPU.
Výzkumná část vychází z kazuistik dětí umístěných do specializovaného zařízení v důsledku jejich výchovných problémů. Zapojila jsem se do individuální pomoci s anglickým jazykem dvěma takto umístěným dětem a zpracovala případové studie vycházející z naší spolupráce. Cílem praktické části je zvolit u vybraných žáků s SPU vhodný individuální přístup při hodinách anglického jazyka, realizovat ho a hloubkově reflektovat. | cze |
dc.format | 96 s. (142 000 znaků) | |
dc.format | 96 s. (142 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | výchovné problémy | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cze |
dc.subject | individuální přístup | cze |
dc.subject | specific learning difficulties | eng |
dc.subject | educational problems | eng |
dc.subject | English language teaching | eng |
dc.subject | individual approach | eng |
dc.title | Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a výchovnými problémy na 2. stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Teaching English to Children with Specific Learning Disabilities and Behavioural Problems at Middle Schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52624 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with teaching English to children with specific learning disabilities and educational problems. The theoretical part describes the most frequent educational problems of children and adolescents. Further attention is paid to the problems of specific learning difficulties, the causes of their origin and their manifestations in teaching English at middle school. Finally, the thesis deals with the methodological principles for foreign language teaching of children with specific learning disabilities.
The research part is based on the case studies of children placed in specialized facilities due to their educational problems. I participated in individual assistance to two concrete children and I worked out case studies based on our cooperation. The aim of the empirical part is to choose a suitable individual approach to two concrete children, realize it, and reflect it in depth. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |