Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorŘíhová, Klára
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:42Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:42Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40614
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a výchovnými problémy. V teoretické části jsou charakterizovány nejčastější výchovné problémy dětí a dospívajících. Dále je věnována pozornost problematice specifických poruch učení, příčinám jejich vzniku a jejich projevům ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. V neposlední řadě se práce zabývá metodickými principy pro výuku cizího jazyka u dětí s SPU. Výzkumná část vychází z kazuistik dětí umístěných do specializovaného zařízení v důsledku jejich výchovných problémů. Zapojila jsem se do individuální pomoci s anglickým jazykem dvěma takto umístěným dětem a zpracovala případové studie vycházející z naší spolupráce. Cílem praktické části je zvolit u vybraných žáků s SPU vhodný individuální přístup při hodinách anglického jazyka, realizovat ho a hloubkově reflektovat.cze
dc.format96 s. (142 000 znaků)
dc.format96 s. (142 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectvýchovné problémycze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectindividuální přístupcze
dc.subjectspecific learning difficultieseng
dc.subjecteducational problemseng
dc.subjectEnglish language teachingeng
dc.subjectindividual approacheng
dc.titleVýuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a výchovnými problémy na 2. stupni základních školcze
dc.title.alternativeTeaching English to Children with Specific Learning Disabilities and Behavioural Problems at Middle Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52624
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with teaching English to children with specific learning disabilities and educational problems. The theoretical part describes the most frequent educational problems of children and adolescents. Further attention is paid to the problems of specific learning difficulties, the causes of their origin and their manifestations in teaching English at middle school. Finally, the thesis deals with the methodological principles for foreign language teaching of children with specific learning disabilities. The research part is based on the case studies of children placed in specialized facilities due to their educational problems. I participated in individual assistance to two concrete children and I worked out case studies based on our cooperation. The aim of the empirical part is to choose a suitable individual approach to two concrete children, realize it, and reflect it in depth.eng
dc.date.accepted2019-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam