Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorKortánková, Tereza
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:47Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:47Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40621
dc.description.abstractDiplomová práce se skládá z teoretické a projektové části. Teoretická část se zabývá současným fenoménem poutnictví a cestování a zmiňuje zásadní objevné cesty uskutečněné v průběhu našich dějin. Představuje také některá umělecká díla inspirovaná motivem cesty. Ta jsou v práci rozdělena do tří specifických skupin- skici, které si zaznamenávají poutníci a cestovatelé během svých cest do cestovních deníků, historické mapy a současné umění inspirované pestrou symbolikou cesty. Poslední strany teoretické části zmiňují cestu jako námět v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje provedení tematické řady Cesta, která byla rozdělena do sedmi na sebe navazujících částí. Tyto vyučovací hodiny byly uskutečněny se žáky páté třídy základní školy Grünwaldova v Českých Budějovicích. Výsledky žákovské práce jsou zdokumentovány na konci této diplomové práce.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjecttematická řadacze
dc.subjectcestovánícze
dc.subjectpoutnictvícze
dc.subjectobjevné cestycze
dc.subjectArt Educationeng
dc.subjectSeries of Creative Lessonseng
dc.subjecttravellingeng
dc.subjectpilgrimageeng
dc.subjectExploration Journeyseng
dc.title"Cesta"- tematická řada pro výtvarnou výchovu na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternative"The Journey"- Series of Creative Lessons for Art Education at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52677
dc.description.abstract-translatedThis final work consists of theoretical and practical part. The theoretical part concerns the phenomenon of pilgrimage and travelling in present days and also mentions main exploration journeys realized during our history. It introduces some art pieces that deal with the motive of journey. These are separated into three specific groups- sketches in traveller diaries that were made during journeys by travellers and pilgrims, historical maps and current art inspired by variety of journey´s symbolism. Last pages of the theoretical part mention the journey as a motive of Art Education at Primary school. The practical part contains the implementation of the series called The Journey that was divided into seven subsequent blocks. These lessons were realized with the pupils of the 5th grade of the Grünwaldova primary school in České Budějovice. Results of their work are documented at the end of this final work.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam