• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ

    Thumbnail
    View/Open
    Plný text práce (4.420Mb)
    Posudek vedoucího práce (299.9Kb)
    Posudek oponenta práce (295.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (764.2Kb)
    Date
    2019
    Author
    Iblová, Eva
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských strategií na 1. stupni základní školy. V teoretické části práce jsou uvedeny základní metody RWCT a další aktivizační metody pro práci v hodinách českého jazyka a literatury. Dalším tématem jsou výsledky českých žáků v mezinárodních šetřeních PISA a PIRLS. Výzkumná část se zabývá postojem učitelů ke čtenářským strategiím, jejich rozvojem a vztahem k jejich užívání ve školské praxi. Pro praktickou část práce byla vytvořena sada žákovských pracovních listů, které obsahují čtenářské strategie a podporují tak rozvoj čtenářské gramotnosti.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40633
    Collections
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV