Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorPeštová, Alena
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:55Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:55Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40635
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kulturou mluveného projevu u žáků na druhém stupni základní školy. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti rétoriky, fonetiky, syntaxe či stylistiky. Práce dále obsahuje i pojednání o rozdělení lexika. Poslední dvě kapitoly teoretické části se zabývají neverbální komunikací a některými specifiky mluveného projevu. Výzkumná část obsahuje rozbory mluvených projevů šesti žáků deváté třídy základní školy. Projevy, které byly připravené a nepřipravené, byly analyzovány z hlediska fonetického, morfologického, lexikálního a syntaktického. Hodnocena byla i neverbální komunikace žáků.cze
dc.format106 s.
dc.format106 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkultura mluveného projevucze
dc.subjectrétorikacze
dc.subjectfonetikacze
dc.subjectmorfologiecze
dc.subjectlexikumcze
dc.subjectsyntaxcze
dc.subjectstylistikacze
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectculture of spoken languageeng
dc.subjectrhetoriceng
dc.subjectphoneticseng
dc.subjectmorphologyeng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectsyntaxeng
dc.subjectstylisticseng
dc.subjectnonverbal communicationeng
dc.titleKultura mluveného projevu u žáků druhého stupně základních školcze
dc.title.alternativeCulture of Spoken Language among Pupils at Second Stage of Elementary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52742
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with culture of spoken language among pupils at second stage of elementary school. The theoretical part is focused on rhetoric, phonetics, syntax or stylistics. The thesis also includes a part about division of vocabulary. The last two chapters of the theoretical part deals with nonverbal communication and it also includes some specific features of spoken language. The research part contains analyses of speeches that were done by six pupils of ninth grade of elementary school. Prepared an unprepared speeches were analysed from phonetic, morphological, lexical and syntactic point of view. Nonverbal communication was also evaluated.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam