dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Šarmírová, Adriana | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:55Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40636 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vyučování sémantiky na 2. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje systematizaci poznatků o významu slov, podává výklad základních pojmů a poukazuje na vnitřní vztahy mezi slovy. Pozornost je věnována především didaktickému aspektu výuky sémantiky a zpracování dané problematiky ve vybraných současných učebnicích českého jazyka. V praktické části si klademe za cíl vytvořit kompletní výukový materiál pro žáky 6.-9. ročníku (metodické listy, pracovní listy, výukové prezentace), který poslouží k realizaci vyučovacích hodin vztahujících se k učivu o významu slov. | cze |
dc.format | 105 s. | |
dc.format | 105 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | sémantika | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | pracovní list | cze |
dc.subject | metodické listy | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | teaching. semantics | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | worksheet | eng |
dc.subject | methodical paper | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.title | K problematice výuky sémantiky na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The issue of teaching the semantics on the second grade of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52743 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on the issue of teaching semantics to elementary school students from 6th to 9th grade. The theoretical part consists of organizing existing notes about the theory of word meaning, explaining the basic terminology and describing the inner relationships between words. The main focus is on the didactic aspect of teaching semantics and how it is implemented in the contemporary textbooks of the Czech language. In the practical part, the main goal is to create an exhaustive learning materials for the students from the 6th to 9th grade (methodical papers, worksheets, presentations) which can be used for teaching the word meaning at school. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |