dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Kůrková, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:57Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2018-12-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40639 | |
dc.description.abstract | V teoretické části diplomové práce je charakterizována historie oboru logopedie v českých zemích, rozdělení logopedické intervence a organizace logopedických pracovníků. Hlavním předmětem práce je popsat požadavky na vzdělání a profesní rozvoj pedagoga poskytujícího logopedickou péči ve školství i v soukromé sféře. Zmíněno je i rozčlenění logopedických pracovišť dle jednotlivých sfér vzdělávání. Cílem praktické části práce je zmapování logopedické péče v Jihočeském kraji. Dochází také k porovnání současné situace školních logopedů. Dále je praktická část zaměřena na pracoviště, kde dochází k logopedické péči u dětí s kochleárním implantátem. Diplomová práce je orientována na oblast surdopedie, tedy do druhého dílčího zaměření logopeda. | cze |
dc.format | 82. | |
dc.format | 82. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Logopedie | cze |
dc.subject | historie logopedie | cze |
dc.subject | vzdělání | cze |
dc.subject | organizace logopedie | cze |
dc.subject | profesní rozvoj | cze |
dc.subject | školní logoped | cze |
dc.subject | klinický logoped | cze |
dc.subject | logopedická intervence | cze |
dc.subject | kochleární implantát | cze |
dc.subject | surdopedie. | cze |
dc.subject | Speech Therapy | eng |
dc.subject | History of Speech Therapy | eng |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | Organization of Speech Therapy | eng |
dc.subject | Profession Development | eng |
dc.subject | School Speech Therapist | eng |
dc.subject | Clinical Speech Therapist | eng |
dc.subject | Logopedic Intervention | eng |
dc.subject | Cochlear Implant | eng |
dc.subject | Special Education of People with Hearing Impairment. | eng |
dc.title | Role logopeda ve školství | cze |
dc.title.alternative | The Role of speech therapist in education system | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52746 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the diploma thesis is characterized by the history of logopaedics in the Czech Republic, the distribution of logopedic intervention and the organization of logopedic workers. The main subject of the thesis is to describe the requirements for the education and professional development of a teacher providing logopedic care both in the education sector and in the private sphere. It is also mentioned the division of logopedic workplaces according to individual spheres of education. The aim of the practical part is to map logopedic care in the South Bohemian Region. There is also a comparison of the current school situation. Further, the practical part is focused on workplaces where logopedic care is performed on children with cochlear implant. The diploma thesis is focused on the area of special education of people with hearing impairment, that is the second sub-focus of the speech therapist. | eng |
dc.date.accepted | 2019-01-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vágnerová, Marta | |