Využití ICT ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Abstrakt
Práce se zabývá možnostmi využití ICT ve výuce anglického jazyka na základní škole. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu ICT, způsoby implementace ICT do výuky, dále popisuje možné výhody a nevýhody využití ICT ve výuce na základní škole, uvádí didaktické funkce ICT a všeobecně vzdělávací a jazykové cíle technologiemi podpořené. Praktická část této práce předkládá deset konkrétních aktivit využívajících ICT v hodině anglického jazyka na prvním stupni. Tyto aktivity jsou vždy řádně popsané z hlediska vzdělávacích cílů, způsobů jejich realizace a v závěru jsou reflektovány. Každá aktivita byla předem reálně vyzkoušena v praxi. Výzkumné šetření provedené v této práci se zabývá mírou využití ICT mezi pedagogy na základní škole v Plzni a reflektuje jejich názor na technologie a jejich budoucnost ve výuce anglického jazyka na základní škole.