Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorSchejbalová, Jaroslava
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:02Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:02Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40646
dc.description.abstractVýběr technických památek je koncipován tak, aby byl vhodný k zařazení do výuky na prvním stupni základních škol. Teoretická část je zaměřena na pojem projekt a projektové vyučování. Popisuje realizaci projektu, jeho přednosti a úskalí. Velká pozornost je věnována vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět, technické výchově a technické gramotnosti žáků. V závěru teoretické části se diplomová práce zabývá termínem technická památka a následně charakteristikou šesti vybraných technických památek v Plzeňském kraji. Praktická část diplomové práce je zaměřena na terénní výzkum technických památek, naplánování exkurzí, možnost propojení exkurze s vybraným projektem pro žáky 1. stupně základních škol a vytvořením pracovních listů k exkurzi.cze
dc.format95 s. (107 521 znaků)
dc.format95 s. (107 521 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektová výukacze
dc.subjectprojektcze
dc.subjecttechnická výchovacze
dc.subjecttechnická gramotnostcze
dc.subjecttechnická památkacze
dc.subjectexkurzecze
dc.subjectproject-based learningeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjecttechnology educationeng
dc.subjecttechnological literacyeng
dc.subjecttechnological sighteng
dc.subjectfield tripeng
dc.titleTechnické památky na Plzeňsku a jejich uplatnění na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Technical Monuments in Plzeň Region And How to Use Them in Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52797
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on technological sights located in the Pilsen region. The selection contains only those technological sights that are suitable for primary schools. The theoretical section introduces terms project and project-based learning. It describes the realization of a project, its advantages and difficulties. It explores extensively the educational theme A human and His World, technology education and technological literacy. The end of the theoretical section deals with the term technological sight and also the characteristics of six selected technological sights in the Pilsen region. The practical section of the thesis involves a field research of technological sights, planning field trips, possibility to join a field trip to a selected project for primary school pupils and in the end also creating worksheets for field trips.eng
dc.date.accepted2019-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeselý, Bedřich


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam