Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZemková, Ludmila
dc.contributor.authorChabr, Ondřej
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:08Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:08Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40656
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je zkoumání jazyka reklamního diskurzu se specifickým zaměřením na použití jazykových prostředků. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky o reklamě a jednotlivých jazykových prostředcích. Tyto jazykové prostředky jsou následně komentovány v kontextu použití v konkrétních případech. Dále tato práce stručně pojednává také o problematice genderu v reklamním diskurzu a uvádí několik vizuálně odlišných forem propagace textového sdělení. Cílem práce je odhalit současné trendy použití jazykových prostředků, které napomáhají v persvazivní funkci reklamního sdělení.cze
dc.format81 s. xxix (126 500 znaků)
dc.format81 s. xxix (126 500 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamní diskurzcze
dc.subjectjazykové prostředkycze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpersvazecze
dc.subjectadvertising discourseeng
dc.subjectlanguage meanseng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectpersuasioneng
dc.titleJazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklaměcze
dc.title.alternativeExploring discourse strategies in contemporary advertisingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52822
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with an analysis of advertising discourse focusing specifically on the use of language means. To begin with, this thesis defines theoretical knowledge of advertisement and individual language means. Subsequently, I find these language means in the particular cases and comment on their use. The thesis briefly discusses the gender issue in advertising discourse and shows visually different forms of promotion of textual communication act. The aim of the thesis is to present current trends of language means used in the advertising which help its persuasive function.eng
dc.date.accepted2019-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam