Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorVlčková, Karolína
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:13Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:13Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40662
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá schopnost žáků řešit badatelsky orientované úlohy v přírodovědě s ohledem na originalitu řešení a aplikaci teoretických poznatků. Dále se práce zabývá zjištěním, které typy úloh žáci řeší úspěšněji a jaký způsob řešení úlohy preferují. V praktické části práce jsou obsaženy čtyři pracovní listy s badatelsky orientovanými úlohami, které byly pro tento účel vytvořeny a předloženy žákům základních škol. Dále jsou zde shrnuty výsledky žákovských řešení těchto úloh, které jsou v závěru práce diskutovány.cze
dc.format53 s. (65 339 znaků)
dc.format53 s. (65 339 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectvýuková metodacze
dc.subjectpřírodovědacze
dc.subjectpracovní listcze
dc.subjectpokuscze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjecturčovací klíčcze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectteaching methodeng
dc.subjectbiologyeng
dc.subjectworksheeteng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectidentification keyeng
dc.titleŘešení badatelských úloh žáky 1. stupně základní školycze
dc.title.alternativeThe solving of inquiry tasks by students of primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52845
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis analyzes pupils' ability to solve inquiry based tasks in biology lessons with regard to original problem solutions and application of theoretical knowledge. The thesis also analyzes in what types of tasks are pupils more successful and what type of problem solution they prefer. The practical part contains four worksheets with inquiry based tasks, which were created and presented to primary school pupils for the purposes of this thesis. The next part of the thesis is a summary of pupils' solutions, which are discussed at the end of the thesis.eng
dc.date.accepted2019-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam