dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Vlčková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:13Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40662 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce zkoumá schopnost žáků řešit badatelsky orientované úlohy v přírodovědě s ohledem na originalitu řešení a aplikaci teoretických poznatků. Dále se práce zabývá zjištěním, které typy úloh žáci řeší úspěšněji a jaký způsob řešení úlohy preferují.
V praktické části práce jsou obsaženy čtyři pracovní listy s badatelsky orientovanými úlohami, které byly pro tento účel vytvořeny a předloženy žákům základních škol. Dále jsou zde shrnuty výsledky žákovských řešení těchto úloh, které jsou v závěru práce diskutovány. | cze |
dc.format | 53 s. (65 339 znaků) | |
dc.format | 53 s. (65 339 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | výuková metoda | cze |
dc.subject | přírodověda | cze |
dc.subject | pracovní list | cze |
dc.subject | pokus | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | určovací klíč | cze |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | teaching method | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | worksheet | eng |
dc.subject | experiment | eng |
dc.subject | observation | eng |
dc.subject | identification key | eng |
dc.title | Řešení badatelských úloh žáky 1. stupně základní školy | cze |
dc.title.alternative | The solving of inquiry tasks by students of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52845 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis analyzes pupils' ability to solve inquiry based tasks in biology lessons with regard to original problem solutions and application of theoretical knowledge. The thesis also analyzes in what types of tasks are pupils more successful and what type of problem solution they prefer.
The practical part contains four worksheets with inquiry based tasks, which were created and presented to primary school pupils for the purposes of this thesis. The next part of the thesis is a summary of pupils' solutions, which are discussed at the end of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rokos, Lukáš | |