dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Frčková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:16Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40667 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení se zaměřením na genetickou metodu. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část obsahuje přehled současně užívaných metod výuky čtení. Genetická metoda je popsána z pohledu historického i současného. Součástí práce je i přehled dostupných učebnic pro výuku této metody. Dále pojednává o základních znacích čtenářského výkonu, zjišťování čtenářské úrovně žáků pomocí diagnostických prověrek a o práci se zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část se zabývá analýzou čtenářské úrovně žáků 1. - 3. ročníku učících se genetickou metodou. Analýza byla provedena pomocí diagnostických prověrek, které byly nahrávány a následně analyzovány na základě základních čtenářských znaků. Výzkumné šetření je zaměřeno především na chyby proti kvalitám čtení, které jsou podrobně rozepsány a vzájemně porovnávány. | cze |
dc.format | 87 s. (127 815 znaků) | |
dc.format | 87 s. (127 815 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | genetická metoda | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cze |
dc.subject | metody výuky čtení | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | základní znaky čtenářského výkonu | cze |
dc.subject | diagnostické prověrky | cze |
dc.subject | zaostávající čtenáři | cze |
dc.subject | analýza | cze |
dc.subject | čtenářská úroveň | cze |
dc.subject | genetic method | eng |
dc.subject | Framework educational program for elementary education | eng |
dc.subject | methods of teaching reading | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | basic characteristics of reading performance | eng |
dc.subject | diagnostic examinations | eng |
dc.subject | lagging readers | eng |
dc.subject | analysis | eng |
dc.subject | reading level | eng |
dc.title | Analýza čtenářské úrovně žáků 1. - 3. ročníků se zaměřením na genetickou metodu čtení | cze |
dc.title.alternative | Analysis of Pupils' Reading Level in 1st - 3rd Grade Focused on the Genetic Method | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52856 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the teaching of the first reading focused on the Genetic method. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part contains an overview of currently used methods of teaching reading. The Genetic method is described from the historical and present point of view. Also included are an overview of available textbooks for teaching this method. Also it deals with the basic features of reading performance, with the reading level of pupils through diagnostic examinations and with working with lagging readers. The research part deals with the analysis of reading level of pupils of the 1st - 3rd year of the Genetic method. The analysis was performed using diagnostic examinations, which were recorded and subsequently analyzed on the basis of basic reading characters. The research is focused primarily on mistakes against the qualities of reading, which are detailed and compared. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vágnerová, Marta | |