Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorFrčková, Karolína
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:16Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:16Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40667
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení se zaměřením na genetickou metodu. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část obsahuje přehled současně užívaných metod výuky čtení. Genetická metoda je popsána z pohledu historického i současného. Součástí práce je i přehled dostupných učebnic pro výuku této metody. Dále pojednává o základních znacích čtenářského výkonu, zjišťování čtenářské úrovně žáků pomocí diagnostických prověrek a o práci se zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část se zabývá analýzou čtenářské úrovně žáků 1. - 3. ročníku učících se genetickou metodou. Analýza byla provedena pomocí diagnostických prověrek, které byly nahrávány a následně analyzovány na základě základních čtenářských znaků. Výzkumné šetření je zaměřeno především na chyby proti kvalitám čtení, které jsou podrobně rozepsány a vzájemně porovnávány.cze
dc.format87 s. (127 815 znaků)
dc.format87 s. (127 815 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgenetická metodacze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectmetody výuky čtenícze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectzákladní znaky čtenářského výkonucze
dc.subjectdiagnostické prověrkycze
dc.subjectzaostávající čtenářicze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectčtenářská úroveňcze
dc.subjectgenetic methodeng
dc.subjectFramework educational program for elementary educationeng
dc.subjectmethods of teaching readingeng
dc.subjecttextbookseng
dc.subjectbasic characteristics of reading performanceeng
dc.subjectdiagnostic examinationseng
dc.subjectlagging readerseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectreading leveleng
dc.titleAnalýza čtenářské úrovně žáků 1. - 3. ročníků se zaměřením na genetickou metodu čtenícze
dc.title.alternativeAnalysis of Pupils' Reading Level in 1st - 3rd Grade Focused on the Genetic Methodeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52856
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the teaching of the first reading focused on the Genetic method. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part contains an overview of currently used methods of teaching reading. The Genetic method is described from the historical and present point of view. Also included are an overview of available textbooks for teaching this method. Also it deals with the basic features of reading performance, with the reading level of pupils through diagnostic examinations and with working with lagging readers. The research part deals with the analysis of reading level of pupils of the 1st - 3rd year of the Genetic method. The analysis was performed using diagnostic examinations, which were recorded and subsequently analyzed on the basis of basic reading characters. The research is focused primarily on mistakes against the qualities of reading, which are detailed and compared.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVágnerová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam