Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovacká, Ludmila
dc.contributor.authorVašková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:56:21Z
dc.date.available2021-11-22T11:56:21Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4066
dc.description.abstractPředkládaná práce se zabývá problematikou incentivního cestovního ruchu. Nejprve je věnována pozornost obecnému teoretickému vymezení incentivního cestovního ruchu a následně je problematika aplikována na segment mládeže. Pro zvolený segment je práce hlouběji zacílena na specifickou oblast incentivního cestovního ruchu - motivační cestovní ruch. Pro konkrétní skupinu produktů motivačního cestovního ruchu jsou popsány hlavní činitelé vstupující do motivačního procesu. Celá oblast motivačního cestovního ruchu je zacílena na české prostředí. Součástí práce byla příprava a realizace konkrétního produktu - vstupního adaptačního kursu. Teoretické poznatky jsou doloženy praktickými studiemi: vyhodnocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu a zpracování případových studií konkrétních produktů.cze
dc.format106 s., 22 s. příloh
dc.format106 s., 22 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectincentivní cestovní ruchcze
dc.subjectmotivační cestovní ruchcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectadaptační kurscze
dc.subjectincentive tourismeng
dc.subjectmotivational tourismeng
dc.subjectexperiential educationeng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectadaptation courseeng
dc.titleIncentivní cestovní ruch v segmentu mládežecze
dc.title.alternativeIncentive tourism within framework of youth segmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9145
dc.description.abstract-translatedThe presented master thesis focuses on incentive tourism. The thesis presents general definition and theoretical base for incentive tourism, and subsequently the issue is applied to the selected segment - the youth. Dealing with the youth segment, the thesis focuses mainly on a specific area of incentive tourism, motivational tourism. The main input factors of motivational process are described for a particular group of motivational tourism products. The research in the field of motivational tourism carried out in the thesis is fully located in Czech environment. Planning and implementation of particular product - entering adaptation course - is one of the components of the presented master thesis. The theoretical findings are supported by two field studies: evaluation of both quantitative and qualitative research and elaboration of case studies for the specific products.eng
dc.date.accepted2008-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam