Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorBílková, Magdalena
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:19Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40671
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá jednotnými přijímacími zkouškami pro studium na středních školách v oborech vzdělání s maturitní zkouškou. Všichni žáci základních škol, kteří se ucházejí o tuto formu středoškolského studia, tak absolvují stejné testy připravené Centrem pro zjišťování výsledků ve vzdělávání. Práce obsahuje analýzu žákovských řešení vybraných problematických úloh. Bylo zjištěno, že značná část testovaných žáků měla s řešením vybraných úloh obtíže. Poslední část práce obsahuje sbírku úloh, která byla vytvořena na základě zjištěných výsledků při testování žáků.cze
dc.format104
dc.format104
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectCentrum pro zjišťování výsledků vzdělávánícze
dc.subjectJednotné přijímací testy z matematiky do oborů s maturitní zkouškoucze
dc.subjectproblematické úlohycze
dc.subjectFramework Programme for Elementary educationeng
dc.subjectCentre for Results in Educationeng
dc.subjectuniform maths entrance exams for secondary school studieseng
dc.subjectproblematic taskseng
dc.titlePříprava žáků základní školy na jednotné přijímací zkoušky z matematikycze
dc.title.alternativePreparation of lower secondary school pupils for the uniform entrance exams in mathematicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52883
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with uniform maths entrance examination for secondary school studies in education fields with a graduate exam. Thus, all primary school pupils applying for this form of secondary education will take the same tests prepared by Centre for Results in Education. The work includes an analysis of pupil's solutions of selected problematic tasks. A significant proportion of the tested pupils were found to have difficulties in dealing with the selected tasks. The last part of the work contains a collection of tasks that was created on the bases of the results obtained when testing pupils.eng
dc.date.accepted2019-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam