dc.contributor.advisor | Hašek, Roman | |
dc.contributor.author | Bílková, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:19Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40671 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá jednotnými přijímacími zkouškami pro studium na středních školách v oborech vzdělání s maturitní zkouškou. Všichni žáci základních škol, kteří se ucházejí o tuto formu středoškolského studia, tak absolvují stejné testy připravené Centrem pro zjišťování výsledků ve vzdělávání. Práce obsahuje analýzu žákovských řešení vybraných problematických úloh. Bylo zjištěno, že značná část testovaných žáků měla s řešením vybraných úloh obtíže. Poslední část práce obsahuje sbírku úloh, která byla vytvořena na základě zjištěných výsledků při testování žáků. | cze |
dc.format | 104 | |
dc.format | 104 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cze |
dc.subject | Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání | cze |
dc.subject | Jednotné přijímací testy z matematiky do oborů s maturitní zkouškou | cze |
dc.subject | problematické úlohy | cze |
dc.subject | Framework Programme for Elementary education | eng |
dc.subject | Centre for Results in Education | eng |
dc.subject | uniform maths entrance exams for secondary school studies | eng |
dc.subject | problematic tasks | eng |
dc.title | Příprava žáků základní školy na jednotné přijímací zkoušky z matematiky | cze |
dc.title.alternative | Preparation of lower secondary school pupils for the uniform entrance exams in mathematics | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52883 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with uniform maths entrance examination for secondary school studies in education fields with a graduate exam. Thus, all primary school pupils applying for this form of secondary education will take the same tests prepared by Centre for Results in Education. The work includes an analysis of pupil's solutions of selected problematic tasks. A significant proportion of the tested pupils were found to have difficulties in dealing with the selected tasks. The last part of the work contains a collection of tasks that was created on the bases of the results obtained when testing pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |