Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorKošinová, Marie
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:20Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:20Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40672
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na program Sketchometry a jeho smysluplné využití. Nahlíží na zavedení programu do vyučovacích hodin matematiky z dvou úhlů pohledu - z pohledu učitele a žáka. Práce se zabývá důležitými aspekty, které ovlivňují efektivnost používání moderních technologií na školách. V práci jsou obsaženy výsledky uskutečněných projektů v praxi. Průběh workshopů s učiteli je doplněn autentickými fotografiemi z akcí a výstupy z pozorování na gymnáziu jsou prezentovány formou vypracovaných řešení od žáků z prostředí programu Sketchometry.cze
dc.format79 s. (81 691 znaků)
dc.format79 s. (81 691 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSketchometrycze
dc.subjectdynamická geometriecze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectpozorování žákůcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectdotykové zařízenícze
dc.subjectSketchometryeng
dc.subjectdynamic geometryeng
dc.subjectmatheng
dc.subjectobservation of pupilseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecttouch deviceeng
dc.titleDynamická geometrie na dotykových zařízeních ve výuce matematikycze
dc.title.alternativeDynamic geometry software on touch devices in the teaching of mathematicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52884
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the Sketchometry program and its meaningful usage. It is aimed at the program being joined within math lectures and there are two points of view - the teacher's one and the pupil's one. The thesis deals with the important aspects that influence the efficiency of the utilization of modern technologies in the schools. The results of the implemented projects in practice are contained in this work. The authentic photographs are added to make a better imagination of the workshops. The outputs from observation at the grammar school are presented by solved exercises made by the pupils in the Sketchometry program.eng
dc.date.accepted2019-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-ČJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePech, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam