dc.contributor.advisor | Hašek, Roman | |
dc.contributor.author | Košinová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:20Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40672 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na program Sketchometry a jeho smysluplné využití. Nahlíží na zavedení programu do vyučovacích hodin matematiky z dvou úhlů pohledu - z pohledu učitele a žáka. Práce se zabývá důležitými aspekty, které ovlivňují efektivnost používání moderních technologií na školách. V práci jsou obsaženy výsledky uskutečněných projektů v praxi. Průběh workshopů s učiteli je doplněn autentickými fotografiemi z akcí a výstupy z pozorování na gymnáziu jsou prezentovány formou vypracovaných řešení od žáků z prostředí programu Sketchometry. | cze |
dc.format | 79 s. (81 691 znaků) | |
dc.format | 79 s. (81 691 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sketchometry | cze |
dc.subject | dynamická geometrie | cze |
dc.subject | matematika | cze |
dc.subject | pozorování žáků | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | dotykové zařízení | cze |
dc.subject | Sketchometry | eng |
dc.subject | dynamic geometry | eng |
dc.subject | math | eng |
dc.subject | observation of pupils | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | touch device | eng |
dc.title | Dynamická geometrie na dotykových zařízeních ve výuce matematiky | cze |
dc.title.alternative | Dynamic geometry software on touch devices in the teaching of mathematics | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52884 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the Sketchometry program and its meaningful usage. It is aimed at the program being joined within math lectures and there are two points of view - the teacher's one and the pupil's one. The thesis deals with the important aspects that influence the efficiency of the utilization of modern technologies in the schools. The results of the implemented projects in practice are contained in this work. The authentic photographs are added to make a better imagination of the workshops. The outputs from observation at the grammar school are presented by solved exercises made by the pupils in the Sketchometry program. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-ČJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pech, Pavel | |