dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Jelínek, Jan | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:36Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40695 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je nalezení rozdílů mezi učebnicemi a zkoumání jejich fungování v reálné výuce. Takový výzkum poskytne zpětnou vazbu o tom, zda se ve výuce učebnice vůbec využívají, a pokud ano, jakým způsobem a s jakým úspěchem a to z pohledu začínajícího učitele matematiky, který stojí před problémem, jakou učebnici zvolit pro svou práci v hodinách matematiky se žáky. Dalším cílem diplomové práce je seznámení s nabídkou různých učebnic matematiky pro 2. stupeň základní školy a realizování výzkumu, který by pomohl porovnat dané učebnice, zejména učebnice nakladatelství Prometheus, Fraus a H-mat. Poté budou výsledky výzkumu využity při zpracování přípravy začínajícího učitele. | cze |
dc.format | 75 s. (98 539 znaků) | |
dc.format | 75 s. (98 539 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učebnice matematiky | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | začínající učitel | cze |
dc.subject | Prometheus | cze |
dc.subject | Fraus | cze |
dc.subject | H-mat | cze |
dc.subject | kurikulum | cze |
dc.subject | Mathematics textbooks | eng |
dc.subject | basic schools | eng |
dc.subject | teacher-beginner | eng |
dc.subject | Prometheus | eng |
dc.subject | Fraus | eng |
dc.subject | H-mat | eng |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.title | Učebnice matematiky na druhém stupni základní školy z pohledu začínajícího učitele | cze |
dc.title.alternative | Mathematics textbooks for secondary schools from the point of view of beginning teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56201 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to identify differences among Mathematics textbooks and to find out how they work in real education process. This research will provide information whether such textbooks are actually used by Maths teachers, and if so, then in what manner and how effectively. This will be viewed from the perspective of a teacher-beginner who searches for the most appropriate textbook for Mathematics lessons.
Another goal is to introduce the offer of various Maths textbooks for the 2nd stage of basic schools. Also, there is a research performed that could compare these books, especially books published by Prometheus, Fraus and H-mat. Results of the research will be then used for lesson plans of a beginning teacher. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-TchVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |