Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorJelínek, Jan
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:36Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:36Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40695
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je nalezení rozdílů mezi učebnicemi a zkoumání jejich fungování v reálné výuce. Takový výzkum poskytne zpětnou vazbu o tom, zda se ve výuce učebnice vůbec využívají, a pokud ano, jakým způsobem a s jakým úspěchem a to z pohledu začínajícího učitele matematiky, který stojí před problémem, jakou učebnici zvolit pro svou práci v hodinách matematiky se žáky. Dalším cílem diplomové práce je seznámení s nabídkou různých učebnic matematiky pro 2. stupeň základní školy a realizování výzkumu, který by pomohl porovnat dané učebnice, zejména učebnice nakladatelství Prometheus, Fraus a H-mat. Poté budou výsledky výzkumu využity při zpracování přípravy začínajícího učitele.cze
dc.format75 s. (98 539 znaků)
dc.format75 s. (98 539 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectUčebnice matematikycze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjectPrometheuscze
dc.subjectFrauscze
dc.subjectH-matcze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectMathematics textbookseng
dc.subjectbasic schoolseng
dc.subjectteacher-beginnereng
dc.subjectPrometheuseng
dc.subjectFrauseng
dc.subjectH-mateng
dc.subjectcurriculumeng
dc.titleUčebnice matematiky na druhém stupni základní školy z pohledu začínajícího učitelecze
dc.title.alternativeMathematics textbooks for secondary schools from the point of view of beginning teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56201
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to identify differences among Mathematics textbooks and to find out how they work in real education process. This research will provide information whether such textbooks are actually used by Maths teachers, and if so, then in what manner and how effectively. This will be viewed from the perspective of a teacher-beginner who searches for the most appropriate textbook for Mathematics lessons. Another goal is to introduce the offer of various Maths textbooks for the 2nd stage of basic schools. Also, there is a research performed that could compare these books, especially books published by Prometheus, Fraus and H-mat. Results of the research will be then used for lesson plans of a beginning teacher.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-TchVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrášková, Vladimíra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam